دفتر مرکزی  79413-021

آیا میتوان در فضای باز از چسب کاشی و سرامیک استفاده کرد؟

شرکت لئوفیکس ایران
متداول ترین شیوه برای کاشیکاری در جهان امروز، استفاده از متریال پیوند دهنده نوین است. در کشور هایی چون ایتالیا و یا کشور های آسیایی چون امارات، برای کاشیکاری در محیط بیرون خلاقیت های بسیاری نشان داده اند. در کشوری با درجه گرمای ایتالیا، استفاده از متریال نوین اهمیت بالایی در معماری دارد. چرا که متریال سنتی در طول زمان نقاط ضعف خود را نشان داده است. در کشور های اروپای جنوبی و یا آسیای جنوبی، اغلب برای کاشیکاری در محیط بیرونی از چسب کاشی و سرامیک استفاده می شود. چرا که این کشور ها علاقه بسیاری به فضاسازی شهری با استفاده از کاشی دارند. در کشور ما نیز طی سال های گذشته که ملات مدرن جایگزین ملات سنتی شده است، میتوان جلوه های بیشتری از کاشیکاری در فضای باز را تماشا نمود. اما آیا میتوان به راحتی در فضای باز از چسب کاشی و سرامیک استفاده نمود؟ با ما در لئوفیکس همراه باشید.

در کدام قسمت های شهری می توان از چسب کاشی استفاده نمود؟

◽دیواره ها در پارک ها، باغ های عمومی  زیر گذر پل ها

◽روف گاردن مراکز تجاری 

◽دیواره ی مربوط به دانشگاه ها، مدارس، محیط های آموزشی

◽کف پوش سرامیکی در محیط های تجاری و اداری

◽کفپوش های سرامیکی در فضاسازی محیط های هنری، ورزشی، عمومی

◽ساخت ساختمان های مسکونی و استفاده از تزئینات کاشی و سرامیک

در هر قسمتی از یک شهر می توان به کمک اسلب های کاشی و متریال پیوند دهنده کاشی، نمایی دل انگیز و زیبا را خلق نمود. نکته بسیار ارزشمند، استفاده از متریال مناسب است که در جهان معماری مدرن، چسب کاشی نام دارد. 

چرا باید در فضای بیرونی از چسب کاشی و سرامیک استفاده کنیم؟

  1. قدرت چسبندگی بسیار بالا و سرعت چسبندگی مناسب 
  2. تناسب با شرایط آب و هوایی و اقلیمی متنوع
  3. تناسب با محیط مرطوب تا خشک 

با توجه به این نکته که تا چند دهه پیش، به دلیل رطوبت بالای هوا و یا سرما در کشور های مختلف جهان از کاشیکاری استفاده نمی شد، امروز شرایط متفاوتی حاکم شده است. خلاقیتی نوین به نام چسب کاشی و سرامیک، این امکان را به وجود آورده است که کشور ها و مناطقی که دارای آب و هوای سرد و مرطوب هستند بتوانند از زیبایی های کاشیکاری بهره ببرند. 

مهم ترین مزایای چسب کاشی و سرامیک:

◽هزینه ی مناسب 

◽کیفیت بسیار بالا در نتیجه نهایی و اجرایی ایده آل و زیبا

◽تنوع بالا برای کاربرد های متنوع متناسب با ساختار انواع اسلب های کاشی

◽گزینه ای ایده آل برای شهر های شمالی و جنوبی کشور

◽امکان استفاده گسترده در محیط بیرونی به عنوان کفپوش

◽امکان استفاده در محیط بیرونی به عنوان دیوار پوش

◽مناسب برای اسلب هایی در سایز های متنوع 

◽دارای ترکیبات شیمیایی استاندارد و تست شده در آزمایشگاه

◽مناسب برای اسلب سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی

◽مناسب برای نماسازی 

آیا نیاز به مشاوره رایگان در زمینه چسب کاشی و سرامیک دارید؟ همین حالا از طریق تلفن های تماس از لئوفیکس مشاوره تخصصی بگیرید. 

چسب کاشی و سرامیک در محیط مسکونی

در فضای باز محیط های مسکونی می توانید به کمک این محصول یک فضاسازی جذاب را تجربه کنید. برای نمونه در طراحی دکوراسیون بیرونی ویلا، آپارتمان، تراس، حیاط، باغ و…به راحتی با استفاده از این محصول نمایی شگفت انگیز به وجود آورید. چسب کاشی متریالی به صرفه و مرغوب است که امروز در ساخت نما، دیواره، کف و سقف هر نوع سازه ای قابل استفاده است. به راحتی می توانید از این محصول برای نصب انواع کاشی، سرامیک، موزاییک پرسلانی و…استفاده کنید. امکان استفاده از این محصول بر انواع سطح نیز با رعایت برخی نکات و اصول اولیه وجود دارد. 

چسب کاشی و سرامیک از لحاظ شیمیایی!

این محصول کاملا ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت و نفوذ آب است. استفاده از بسیاری از انواع افزودنی های چسب دار سبب شده تا قدرت چسبندگی این محصول افزایش یابد. استفاده از فیلر های ویژه دارای دانه بندی منظم و طبقه بندی شده پزولان در کنار انواع پلیمر های پودری، سبب ایجاد خواص منحصری در این محصول شده اند. اصولا چسب های کاشی و سرامیک بر پایه سیمان تولید می شوند و به همین دلیل است که استحکام فوق العاده ای در آن ها وجود دارد. مقاومت فیزیکی چسب کاشی در برابر ارتعاشات، تردد مداوم و ضربه کاملا ایده آل است. این محصول را  میتوان در محیطی مانند پارکینگ شخصی مورد استفاده قرار داد و نگرانی بابت آسیب و تخریب هم نداشت. 

مقاومت چسب کاشی و سرامیک در برابر آفتاب

نکته بسیار ارزشمند در زمینه چسب کاشی و سرامیک مقاومت در برابر اشعه های uv است. بافت چسب کاشی آسیبی از ناحیه نور و تابش مداوم آن نخواهد دید. در فضای بیرونی این ماده به صورت مداوم در برابر اشعه های نور و گرما قرار خواهد داشت. اما به دلیل ترکیب شیمیایی خاص آن هیچگونه آسیبی در برابر نور نخواهد داشت. در صورتی که تمایل به سفارش و خرید محصولات چسب کاشی و سرامیک دارید با ما تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید. 

مقاومت چسب کاشی و سرامیک در برابر باران

با توجه به خاصیت نفوذ ناپذیری چسب کاشی و سرامیک به وسیله آب، می توان به راحتی چسب کاشی در محیط بازی که دارای باران های مدام است تصور نمود. این ماده را در مناطق جغرافیایی مرطوب و دارای حجم بالای باران سالیانه می توان به سهولت استفاده نمود. فرمولاسیون ویژه چسب کاشی به گونه ای طراحی شده است تا آسیبی از این نظر نبیند. طول عمر بالا و ماندگاری انواع چسب کاشی و سرامیک به همین دلیل مورد توجه معماران قرار گرفته است. 

لئوفیکس، بر مبنای الگوریتم های معماری مدرن

تلاش برند لئوفیکس، تولید محصولاتی متنوع و متناسب با نیاز های مختلف مخاطبان است. ما همواره از الگوهای نوین، فرمولاسیون تایید شده بین المللی و سازگار با محیط زیست بهره ی میگیریم. تعهد ما، تولید بهترین چسب کاشی و سرامیک در ایران است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام فوری قیمت، میتوانید همین امروز با ما تماس بگیرید. همچنین ویدیو های آموزشی برند لئوفیکس در زمینه چسب کاشی و سرامیک را در آپارات تماشا کنید. 

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.