دفتر مرکزی  79413-021

آیا چسب کاشی و سرامیک مصلحی پرکاربرد و به صرفه است؟

شرکت لئوفیکس ایران
با تماشای هنر کاشیکاری در آثار به جای مانده از قرن های گذشته، به این نکته پی می بریم که اگر در طول تاریخ متریال قدرتمندتری وجود داشت، امروز تاریخ معماری کامل تر بود. اگر ماده ای مستحکم تر برای نصب قطعه های کاشی و سرامیک بر زیر گنبد ها و دیوار های کاخ ها و عمارت ها استفاده می شد، امروز اسناد تاریخی بیشتری را در دست داشتیم. اما با توجه به آن که همیشه از نوعی دوغاب دست ساز استفاده می شده است، بسیاری از نمونه های کاشیکاری از بین رفته اند. امروز اما، جهان تکنولوژیک دست به خلق ایده هایی زده است که طول عمر بالا و ماندگاری شگفت انگیزی را سبب شده اند. اگر علاقه ای به معماری و ساختمان سازی مدرن داشته باشید، حتما نام چسب کاشی و سرامیک به گوشتان خورده است. آیا این ماده به عنوان مصلحی پرکاربرد به صرفه قابل استفاده است؟ چرا باید چسب کاشی را با متریال سنتی جایگزین کنیم؟ آیا در کشور های پیشرفته، همواره از متریال پیوند دهنده سنتی استفاده می شود؟ در ادامه این مقاله با ما در لئوفیکس همراه باشید.

چسب کاشی و سرامیک از چه موادی تولید می شود؟

باید بدانید که این محصول توسط برند های مختلف داخلی و بین المللی بر اساس استاندارد ها و شاخصه های فنی تولید می شود. برند های مختلف تنوع منحصر به فردی را برای کاربرد های مختلف ایجاد نموده اند. چسب های کاشی و سرامیک، از ترکیبات شیمیایی متنوعی تولید می شوند. برای نمونه پلیمر های پودری هیدروفوبیک، رزین های انعطاف پذیر و افزودنی های کاهنده آب را می توان نام برد. افزودنی های چسب دار سبب افزایش قدرت ارتجاعی و چسبندگی این محصول شده اند. همچنین برای افزایش کار پذیری محصول، از انواع فیلر های پودری و پودر های معدنی ویژه استفاده شده است. بنابراین چسب کاشی، حاصل ترکیب مواد شیمیایی قدرتمند و سازگار با محیط زیست در کنار مواد معدنی موثر در استحکام محصول هستند. این محصول به دلیل همین ساختار ویژه و منحصر، استحکامی جذاب و قدرتی غیر قابل انکار در پیوند اسلب ها با سطوح کف و دیواره خواهند داشت.

انواع چسب کاشی و سرامیک:

  1. چسب کاشی و سرامیک پودری
  2. چسب کاشی و سرامیک خمیری

پرفورمنس و کارایی چسب کاشی و سرامیک پودری، بسیار بالاتر و بیشتر از نوع خمیری است. چسب پودری هم بر همین اساس دارای تنوع است و محصولاتی متناسب با کارایی های مختلف را شامل می شود. بنابراین اگر قصد استفاده از چسب های کاشی پودری را دارید، حتما پیش از خرید با مشاوران متخصص ارتباط بگیرید و محصولی متناسب با نیاز خود را سفارش دهید. ممکن است چسب های کاشی به طور تخصصی برای کاشیکاری در کف یا دیواره تولید شده باشند. بنابراین دریافت مشاوره پیش از خرید اهمیت بالایی خواهد داشت.

8 ویژگی جذاب چسب کاشی را بشناسید

1. قابلیت استفاده از محیط جغرافیایی دارای باران های دائمی 2. مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت و قابل استفاده در محیط مرطوب 3. قابلیت استفاده در محیط جغرافیایی دارای آب و هوای بسیار خشک و خشک 4. مناسب برای نصب انواع کاشی، سرامیک فاقد جذب آب، پرسلان و… 5. امکان نصب سنگ نمای ساختمانی 6. مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی و فضاسازی بیرونی 7. ماندگاری بالا و طول عمر بسیار مناسب 8. وزن سبک و عدم افزایش وزن کلی ساختمان 9. جلوگیری از نفوذ آب به ساختمان آیا تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه چسب کاشی و سرامیک دارید؟ متخصصان برند لئوفیکس همواره از طریق تلفن های تماس در کنار شما عزیزان خواهند بود.

چسب کاشی و سرامیک متریالی اقتصادی؟

آیا این محصول را می توان به صرفه و مناسب برای پروژه های کوچک و یا بزرگ ساختمانی دانست؟ با توجه به این نکته که این ماده بر مبنای شاخصه های فنی دقیق تولید می شود، ماده ای ایده آل و قابل اطمینان است. استفاده از چسب کاشی به معنای جلوگیری از حوادث و اتفاقات ناگواری است که می توانند حاصل جدا شدن تایل های کاشی و سرامیک در محیط باشند. نکته بسیار ارزشمند درباره این محصول، پوشش دهی بالا بر اساس متراژ است. به این معنا که مقدار مناسب و کمی از چسب پودری، توانایی پوشش دهی سطحی مشخص و قابل توجه را خواهد داشت. بنابراین نسبت به دوغاب ماده ای به صرفه به شمار می آید. همچنین امروزه با الهام از خطوط تولید اروپایی و آمریکایی، برند های معتبر ایرانی در حال تولید چسب های کاشی و سرامیک با کیفیتی هستند.

بر روی چه سطوحی از چسب کاشی استفاده کنیم؟

سوالی که بسیاری از افراد می پرسند، در زمینه سطوح و مصالح ساختمانی مناسب برای اجرای چسب کاشی است. جالب است بدانید این ماده را می توان بر روی انواع مصالح ساختمانی اجرا نمود. برای نمونه سطوح آجری، سطوح شیشه ای، سطوح چوبی، بتنی، گچی و…را می توانید برای اجرای کاشیکاری مورد استفاده قرار دهید. از این ها گذشته می توانید بر روی کاشیکاری های قدیمی هم از چسب کاشی استفاده کنید. در پروژه های نوسازی ممکن است با سرامیک های قدیمی مواجه شویم که امکان از بین بردن آن ها به سختی وجود داشته باشد. چسب های کاشی این قابلیت را دارند تا بدون نیاز به حذف نمودن کاشیکاری قدیمی از آن استفاده کنید.

کدام نوع متریال را با چسب کاشی نصب کنیم؟

· انواع کاشی در ابعاد مختلف · انواع سرامیک · موزاییک های پرسلانی · موزاییک های فاقد جذب آب · موزاییک های دارای جذب آب · انواع سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی · تایل های شیشه ای و…. در صورتی که سوال و ابهامی در زمینه چسب های کاشی و سرامیک دارید، به راحتی از طریق تلفن های تماس و یا شبکه های اجتماعی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لئوفیکس، تولید کننده برترین چسب کاشی و سرامیک ایران

برند لئوفیکس، با دستیابی به فرمولاسیونی قدرتمند، تنوع در محصولات و استفاده از تجهیزات به روز تلاش نموده است تا گامی راستین در مسیر توسعه محصولات شیمیایی و ساختمانی بردارد. در صورت نیاز به سفارش و خرید محصولات، می توانید ابتدا مشاوره تخصصی فروش را از مشاوران حرفه ای ما دریافت کنید. امکان ارسال محصولات به سراسر نقاط ایران و فروش آنلاین برای شما عزیزان فراهم شده است.

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.