دفتر مرکزی  79413-021

بهترین چسب کاشی و سرامیک برای طراحی داخلی

شرکت لئوفیکس ایران

اگر نگاهی به طراحی داخلی مدرن و انواع سبک های نو در معماری داخلی بیاندازید، متوجه خواهید شد که پس از تاکید بر هارمونی رنگ، متریال زیبا و کاربردی و دسترسی مناسب به المان های مختلف معماری، می توانید نکته ای ارزشمند اما پنهان را ببینید. این نکته پنهان اما بسیار پر اهمیت در طراحی معماری داخلی مدرن چیست؟ آیا به روند اتصالات دقت کرده اید؟ اتصال کاشی هایی مدرن در کف، دیواره و یا سقف که بی نقص و زیبا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. ایدئولوژی معماری مدرن، تنها بر هماهنگی رنگ و سبک نیست، بلکه تلاش دارد تا با استفاده از داده های علمی، چهره ای متفاوت برای فضاسازی داخلی خلق کند. اتصال اسلب های کاشی در محیط داخلی خانه، محیط اداری، تجاری، تفریحی، کافه و رستوران و…یکی از جذاب ترین شیوه های فضاسازی داخلی است. اما متریال مدرن برای نصب کاشی ها، چسب کاشی و سرامیک نام دارد. در این مقاله به بررسی بهترین چسب کاشی و سرامیک برای طراحی داخلی خواهیم پرداخت. با لئوفیکس همراه باشید. 

چسب کاشی و سرامیک، انتخابی نو در معماری نوین

در حدود سال های 1950 میلادی، برای نخستین بار متریالی تازه به عنوان چسب کاشی و سرامیک(Ceramic Tile Adhesive) در کشور آمریکا اختراع شده است. پیش از آن، برای نصب کاشی ها از ملات سنتی و دوغاب استفاده می شد که با توجه به منطقه جغرافیایی متفاوت و منحصر بود. امروز اما، فلسفه معماری با تمام تاریخ متفاوت است. نه تنها از متریال استاندارد و فنی استفاده می شود، بلکه این نکته به عنوان یک اصل کاربردی شناخته می شود. محصولاتی که امروز در طراحی داخلی محیط به کار می روند، بر اساس شاخصه های فنی و مهندسی طراحی شده اند و همه ی ویژگی های آن ها به طور دقیق تست شده است. این محصول امروز توسط بسیاری از برند ها و تولید کنندگان داخلی و بین المللی به عنوان محصولی پر کاربرد تولید می شوند.

مهم ترین مزایای چسب کاشی و سرامیک چیست؟

✔️ پایداری در قدرت چسبندگی برای مدتی طولانی تر از انواع متریال سنتی

✔️ دوام مناسب آنتی باکتریال و مقاوم در برابر انواع میکروب، ریز ارگانیسم و…

✔️ قابلیت اجرای ظریف و نازک

✔️ حجم کمی از محیط به چسب کاشی و سرامیک تعلق خواهد گرفت

✔️ ضخامت کم و قدرت بالا

✔️ مقاومت در برابر عوامل آسیب رسان موجود در محیط داخلی

✔️ مقاومت در برابر رطوبت و نفوذ آب 

✔️ مقاومت در برابر حرارت

✔️ طراحی شده بر مبنای الگوهای نوین و استاندارد های بین المللی

چسب کاشی و سرامیک، محصولی مدرن است که با توجه به ساختار انواع کاشی و سرامیک طراحی و تولید شده است. این محصول در اروپا، آمریکا و کشور های پیشرفته آسیای امروز، مورد توجه مهندسان و معماران قرار دارد. 

بهترین چسب کاشی و سرامیک کدام است؟

آیا می دانید بهترین چسب کاشی و سرامیک بر اساس کدام ویژگی ها شناخته می شود؟ چگونه می توان بهترین محصول را در میان برند های متعدد شناسایی نمود؟ برای آن که به بهترین چسب کاشی دستیابی داشته باشیم، نخست باید نیاز خود را بشناسیم. محیط مورد نظر ما برای کاشیکاری کجاست؟ ویژگی هایی که برای ما شاخص هستند کدام است؟ پیش از اقدام به سفارش و خرید محصولات این چنینی که در پروسه ساخت سازه ها استفاده می شوند، حتما از برند مورد نظر خود مشاوره دریافت کنید. بهترین مشاور شما تولید کننده ای است که قصد خرید از او را دارید. چرا که هر یک از محصولات دارای ویژگی هایی منحصر هستند و شرایط نگهداری از آن ها ممکن است تفاوت های جزئی اما مهمی با یکدیگر داشته باشند. بنابراین بهترین چسب کاشی برای هر پروژه می تواند محصولی متفاوت باشد. 

ویژگی های شاخص چسب کاشی:

◽ سهولت بالا و سرعت مناسب در فرایند اجرا

◽ قدرت چسبندگی بالا برای مقدار کمی از محصول بر سطح

◽ مناسب برای اجرا در سطوح افقی داخلی و سطوح عمودی داخلی

◽ کاربرد های فراوان در نصب انواع سرامیک پرسلانی، موزاییک فاقد جذب آب و..

◽ مناسب برای انواع اسلب در ابعاد مختلف

◽ مناسب برای عایق بندی و..

چسب های کاشی را در چه محیطی به کار گیریم؟

یکی از جذاب ترین قابلیت های این محصول، امکان به کار گیری در محیط هایی با شرایط دمایی و رطوبت متفاوت و متنوع است. برای نمونه این امکان وجود دارد که از چسب های کاشی و سرامیک در محیط استخر، جکوزی و آب نما استفاده کنیم. همچنین در محیط حمام و سرویس بهداشتی می توان به راحتی از انواع چسب سرامیک استفاده نمود. کاربرد های گسترده این محصول در محیط داخلی می تواند برای هر محیطی مناسب باشد. در محیط های خانگی و ویلایی تا محیط بیمارستانی و پزشکی و یا مجتمع های تفریحی و رستوران ها از چسب کاشی استفاده کنید. برای نصب کاشی های بین کابینتی و یا کفپوش هایی در محیط پر تردد می توان این محصول ایده آل و به صرفه را به کار گرفت. اما بهترین چسب کاشی و سرامیک ایران کدام است؟ 

برند لئو فیکس، تولید کننده بهترین چسب کاشی و سرامیک!

تیم بزرگ لئوفیکس، مجموعه ایست از دانش تخصصی در امور تولید محصولات شیمیایی، تجربه چندین دهه فعالیت در حوزه محصولات مربوط به ساختمان و هنر استفاده از داده های مدرن و آمیختن آن با نیازهای امروز جامعه بشری. برند لئوفیکس، یکی از تولید کنندگان انواع چسب کاشی و سرامیک برای انواع اهداف کاشیکاری در سراسر ایران است. اما چرا این برند تولید کننده بهترین چسب کاشی است؟ 

چرا لئوفیکس؟

◽ چسب کاشی و سرامیک لئوفیکس بر مبنای پلیمرهای هیدروفوبیک و افزودنی های موثر در قدرت چسبندگی تولید شده است

◽ استفاده از پودر های معدنی ویژه سیمان، رزین های انعطاف پذیر، فیلر های ویژه با دانه بندی منظم و طبقه بندی شده پزولان و…سبب شده تا محصولی منحصر ارائه شود. 

◽ تعرفه های ایده آل و مناسب، برند لئوفیکس را از سایر تولید کنندگان متمایز نموده است. 

◽ ساختار چسب کاشی لئوفیکس با الهام گیری از محصولات برند های معتبر بین المللی تولید شده است. 

◽ استفاده از استاندارد هایی چون ISIRI و EN 12004 سبب شده اند تا کیفیتی بین المللی در اختیار مخاطبان گرامی قرار گیرد. 

آیا نیاز به خرید انواع چسب کاشی و سرامیک دارید؟

کارشناسان ما همواره در هر ساعتی آماده ارائه تمامی اطلاعات از طریق تماس تلفنی خواهند بود. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان، استعلام فوری قیمت، دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه نگهداری از محصول و…با ما در ارتباط باشید. 

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.