دفتر مرکزی  79413-021

مزایا و معایب نصب کاشی با چسب

شرکت لئوفیکس ایران
صنعت ساخت سازه های ساختمانی، سال های متمادی است ک دستخوش تغییرات بسیاری شده است. در این میان، بارز ترین نمونه استفاده از متریال و مواد مصرفی با کیفیت و درجه یک است که بر اساس استاندارد های شیمیایی معتبر طراحی و تولید شده اند. این مواد و متریال سبب شده اند تا کیفیت نصب و اجرا در محیط ساختمانی افزایش چشمگیری داشته باشد. یکی از جذاب ترین مواردی که می توان افزایش تولید و استفاده از آن را در تمامی انواع پروژه های ساختمانی مشاهده نمود، چسب کاشی و سرامیک است. این ماده برای نصب و چسباندن انواع تایل های کاشی و سرامیک بر سطوحی متنوع استفاده می شود. خواص ایده آل، ماندگاری منحصر و کیفیت بالای این محصول سبب شده تا درمیان معماران و پیمانکاران محبوب باشد. اما آیا مزایا و معایب نصب کاشی با چسب را می دانید؟ چسب کاشی برای نصب تایل ها بر سطح دیواره و یا کف پایه مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب کاشی و سرامیک، متریالی از جنس مدرنیته

در میان مصالح ساختمانی، برای اتصال کاشی ها بر سطوح مختلف، می توان از متریال متنوعی استفاده نمود. در گذشته از دوغاب و ملات سنتی استفاده می شده است و امروز متریال نوینی مانند چسب کاشی مورد استفاده قرار می گیرد. چسب کاشی شهرت خود را مدیون قدرت چسبندگی بالا و سرعت نصب آن است. مواد و ترکیبات شیمیایی چسب کاشی و سرامیک، به گونه ای انتخاب شده اند که با کمترین میزان آب، بالاترین میزان چسبندگی حاصل شود. نصب کاشی و سرامیک به این وسیله می تواند پروسه ای آسان و جذاب باشد که در نتیجه سطحی تمیز و منظم را ایجاد خواهد نمود. این محصول را کشور های اروپایی و کشور های صنعتی در جهان، جایگزینی مناسب برای ملات و متریال قدیمی دانسته اند. بنابراین تمامی فاکتور های یک فرآورده شیمیایی مدرن را در تنوعی خاص ارائه می دهد.

مزایای نصب کاشی و سرامیک با چسب:

◽ مقاومت بالا در برابر ضربات و فشار ناشی از رویداد های محیطی پس از خشک شدن

  ◽ انعطاف پذیری چسب کاشی و سرامیک در تمامی مراحل نصب و اعمال

  ◽ سهولت در مرحله تخلیط با آب و نصب بر سطح

  ◽ کارپذیری بسیار مناسب و کارایی گسترده

  ◽ قابلیت نصب انواع کاشی، سرامیک و موزائیک پرسلانی

  ◽ قابلیت اجرای تایل ها بر سطوح متنوعی چون درای وال، سطح گچی، آجری، سطح کاشی های قدیمی …

  ◽ قابلیت نصب تایل هایی که از متریال شیشه هستند به یکدیگر

  ◽ تناسب برای محیط های دارای سیستم گرمایش از کف

  ◽ مناسب برای اجرا در محیط های جغرافیایی متنوع با شرایط آب و هوایی از خشک تا مرطوب

  ◽ مناسب برای انواع محیط های ساختمانی مسکونی، صنعتی، پزشکی، آزمایشگاهی و…

چرا چسب کاشی و سرامیک را محصولی سازگار می دانیم؟

یکی از نکات ارزشمند در استفاده از چسب کاشی وسرامیک، تناسب با محیط زیست و عدم وجود آلاینده ها در ترکیب این محصول است. چسب کاشی و سرامیک، متریالی متناسب برای استفاده در محیط زندگی انسان به شمار می آید. بنابراین آسیبی به طبیعت نخواهد رساند. این ماده را می توان در سازه های بیمارستانی نیز مورد استفاده قرار داد. مشخصات فنی و استاندارد های به کار رفته در روند تولید این محصول، به گونه ای برنامه ریزی شده اند تا هیچ گونه تخریب طبیعی و تولید آلاینده های شیمیایی توسط آن صورت نگیرد. هم چنین انواع مواد معدنی و طبیعی در ترکیب این محصول قرار گرفته اند.

معایب نصب کاشی و سرامیک با چسب:

مهم ترین نکته، هزینه های استفاده از چسب کاشی و سرامیک است. این محصول بر خلاف ملات سنتی بر مبنای فرمول های دقیق شیمیایی و متریال استاندارد تولید شده است. بنابراین کیفیت بالا و کارپذیری آن می تواند توجیهی بر این هزینه ها باشد. دقت کنید برای نصب کاشی های نو بر روی کاشی های شکسته قدیمی نمی توانید از این محصول استفاده کنید. با توجه به ماندگاری و استحکام این ماده، استقبال گسترده ای در سطح جهان رقم خورد است. با توجه به این موارد، استفاده از چسب کاشی را به دلیل خواص بسیاری که دارد، مقرون به صرفه می دانیم. چرا که هزینه های جانبی و نیروی کار کمتری نسبت به ملات سیمانی و سنتی نیاز خواهد داشت.

مقاومت چسب کاشی و سرامیک

این ماده مقاومت مکانیکی بالا و مقاومت شیمیایی بسیار مناسبی در محیط ساختمانی بروز خواهد داد. ترکیب استثنائی این محصول با استفاده از رزین های طبیعی و مصنوعی، افزودنی های مجاز و موثر، سنگدانه هایی با دانه بندی منظم، پلیمر های هیدروفوبیک، و مواد شیمیایی و مواد معدنی سازگار طراحی شده است. این مواد در نتیجه سبب تولید محصولی شده اند که می تواند مقاومتی ایده آل و استحکامی مناسب را پدید آورد. برند لئوفیکس، به همراهی تیمی مجرب از کارشناسان و متخصصان این صنعت گسترده؛ محصولاتی را تولید نموده است که با قیمت رقابتی و کیفیت قابل توجهی در دسترس مخاطبان قرار گرفته اند. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره ی فروش، ثبت سفارش و استعلام فوری قیمت چسب کاشی وسرامیک دارید، همین حالا از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

از چسب کاشی وسرامیک در چه محیط هایی می توان استفاده نمود؟

◽ نصب تایل های کاشی و سرامیک در کف محیط داخلی و کف محیط بیرونی
◽ نصب تایل های کاشی و سرامیک در دیواره محیط داخلی و بیرونی
◽ نصب تایل های کاشی در استخر
◽ نصب تایل های کاشی در محیط مستغرق در آب مانند آب نما
◽ نصب کاشی و سرامیک برای فرآیند بازسازی و اجرای کاشی های نو بر کاشی های قدیمی

لئوفیکس؛ ارائه دهنده برترین خدمات چسب کاشی و سرامیک

برند لئوفیکس، آماده ارائه مشاوره جامع و تخصصی در زمینه فروش انواع چسب کاشی، متناسب با نیاز های شما عزیزان و با توجه به حجم مورد نیاز شما خواهد بود. با دریافت مشاوره تخصصی، این امکان را خواهید داشت تا محصولی متناسب با کاربرد مورد نیاز خود را در حجم کافی خریداری کنید. همچنین در زمینه نگهداری از چسب کاشی و سرامیک و یا استعلام هزینه ها نیز می توانید از مشاوره تخصصی استفاده کنید. برند لئوفیکس، با در دست داشتن تجهیزات نوین، مواد اولیه درجه یک و خط تولید به روز، تولید کننده بهترین چسب کاشی و سرامیک در ایران است.

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.