دفتر مرکزی  79413-021

مشخصات، قیمت و خرید چسب کاشی و سرامیک

شرکت لئوفیکس ایران

در جهان دیجیتالی امروز، می توان هر نوع کالایی را از آنلاین شاپ ها و فروشگاه های مجازی خریداری نمود. یکی از کالای پر مصرف در صنایع فرآورده های شیمیایی و ساختمانی، چسب کاشی و سرامیک است. بسیاری از افراد می خواهند بدانند که قیمت چسب کاشی و مشخصات آن در هنگام خرید را چگونه بررسی کنند. اصولا کدام یک از انواع چسب کاشی گران تر و کدام یک ارزان تر هستند؟ این مقاله سعی دارد تا منبعی جامع برای اطلاع از چگونگی قیمت چسب کاشی برای مخاطبان این محصول باشد. چسب های کاشی و سرامیک، با خواصی ایده آل و مقاومتی بی نظیر در برابر رویدادها و عوامل آسیب رسان، بخش قابل توجهی از نیاز های امروز کاشیکاری در سطح جهان را برآورده می سازند. بنابراین اگر در صنعت گسترده ساخت سازه های ساختمانی هستید، بسیار اهمیت دارد که آن ها را به خوبی بشناسید. در ادامه با ما در لئوفیکس همراه باشید.  

قیمت چسب کاشی و سرامیک

مهم ترین نکته در محاسبه قیمت چسب کاشی و سرامیک، کیفیت آن است. دقت کنید که در بازار گسترده امروز، محصولات متنوعی وجود دارند که هر یک می توانند بر اساس استاندارد ها و شاخصه هایی متنوع تولید شده باشند. برای نمونه یک چسب کاشی و سرامیک ممکن است بر اساس استاندارد C1 تولید شده باشد که کیفیت پائین تری خواهد داشت. اما محصولاتی که در قسمت معرفی محصول آن ها استاندارد C2 به چشم می خورد، کیفیت بالاتری دارند. هم چنین دسته بندی دوم ممکن است C2T باشند، C2TE یا حتی C2TS2 باشند. بنابراین باید ابتدا نیاز خود را بشناسید و سپس با دریافت مشاوره تخصصی، محصول خود را انتخاب کنید. 

مشخصات چسب کاشی و سرامیک!

هر یک از برند های تولید کننده این دسته از محصولات، ممکن است چسب های پودری و خمیری را در بسته بندی های 2 کیلویی، 10 کیلویی یا 25 کیلویی به فروش برسانند. مشخصات محصول شما وابستگی دقیقی به میزان نیاز شما و میزان حجم مورد استفاده شما خواهد داشت. اما سایر مشخصات از جمله میزان مقاومت چسبندگی کششی، زمان باز چسب کاشی و مقاومت در برابر فشار نیز اهمیت بالایی دارند. ابتدا مشخص کنید که چسب کاشی را برای به کار گیری در چه محیطی، به چه متراژی و برای نصب چه نوع تایل کاشی و سرامیکی خریداری می کنید. این مشخصات شما را در تجربه یک خرید جذاب و ایده آل یاری می رسانند. 

خرید چسب کاشی

آیا تمایل به سفارش و خرید محصولات چسب کاشی و سرامیک دارید؟ نخستین گام دریافت مشاوره تلفنی است. طی این مشاوره، نیاز دقیق شما شناسایی خواهد شد و کارشناسان به شما کمک می کنند تا محصولی مناسب را در حجم مناسب خریداری کنید. همچنین چسب کاشی تنوع بالایی دارد که با دریافت مشاوره متوجه خواهید شد که بر مبنای شرایط محیطی کدام انتخاب می تواند موثر‌تر باشد. برای خرید چسب کاشی و سرامیک می توانید به صورت آنلاین و از وب سایت فروش اقدام کنید و یا به صورت تلفنی یا حضوری محصول مورد نیاز خود را تامین کنید. 

خرید چسب کاشی از برند لئوفیکس

یکی از با کیفیت ترین انواع چسب کاشی و سرامیک در میان برند های متنوع، چسب کاشی لئوفیکس است. ادعای برند لئوفیکس، دستیابی به جایگاهی منحصر در میان تولید کنندگان چسب کاشی و سرامیک است. چرا که دسترسی به دانش متخصصان این حوزه، بهره گیری از تجربه کارشناسان و استفاده از خط تولیدی مدرن، نکاتی نیستند که همگی در یک نام بگنجند. برند لئوفیکس، با پیوستن به عرصه فروش آنلاین، تلاش دارد تا نامی معتبر را به مخاطبان معرفی کند. 

کدام چسب کاشی و سرامیک را بخریم؟

✔️ چسب های کاشی دارای استاندارد های داخلی و بین المللی

✔️ چسب های کاشی مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و عوامل آسیب رسان

✔️ چسب های متناسب با محدوده جغرافیایی خود

✔️ چسب هایی که میانگین مقاومت چسبندگی کششی آن ها ایده آل است

✔️ چسب های کاشی که با استفاده از متریال مناسب تولید شده اند

اما بسیاری می پرسند کدام چسب کاشی و سرامیک را نخریم؟ در پاسخ باید بگوئیم محصولاتی که به شیوه ای باور نکردنی ارزان قیمت هستند را خریداری نکنید. چرا که اغلب این محصولات با کاهش میزان کیفیت، سعی دارند هزینه ها را نیز کاهش داده و مشتریان بیش تری را جذب کنند. برند های مطرح و برجسته، بهترین انتخاب شما به عنوان یک معمار، پیمانکار یا مصرف کننده شخصی خواهند بود. 

پر مصرف ترین انواع چسب کاشی و سرامیک:

  1. چسب کاشی و سرامیک پودری؛ بر پایه سیمان، مستحکم در برابر نفوذ آب و رطوبت.
  2. چسب کاشی و سرامیک خمیری؛ در دو نوع معمولی و ضد آب، نفوذ ناپزیر در برابر آب و رطوبت.

این محصولات دارای انواع مواد و ترکیبات شیمیایی و معدنی هستند که قدرت چسبندگی و مقاومت را سبب خواهند شد. اما بیشترین میزان مصرف چسب های کاشی، مربوط به نوع نخست و پودری است. تولید کنندگان نیز تلاش دارند تا با حفظ قیمت چسب کاشی در حد اعتدال و استاندارد، نیاز مخاطبان خود را به بهترین شیوه تامین کنند. 

مهم ترین ویژگی های چسب کاشی و سرامیک:

  1. سازگاری با محیط زیست
  2. مقاومت حرارتی
  3. مقاومت در برابر انواع باکتری
  4. نفوذ ناپذیر
  5. مستحکم و پایدار
  6. مقاومت در برابر رطوبت و آب
  7. استحکام طی سال های طولانی
  8. مناسب برای بازسازی
  9. صرفه جویی در هزینه های جانبی

چسب کاشی و سرامیک؛ در برابر متریال سنتی و انواع ملاتی که طی سال های گذشته استفاده شده است، محصولی با سرعت اجرای بسیار بالاتر است. ویژگی هایی چون سهولت در آماده سازی چسب و استفاده از آن نیز سبب محبوبیت آن شده اند. 

برند لئوفیکس، تولید کننده برترین چسب کاشی و سرامیک

برند لئوفیکس، تولید کننده فرآورده های صنعتی و شیمیایی بر اساس استاندارد های مرجع و بین المللی، افتخار دارد که بهترین چسب کاشی و سرامیک را در دسترس مخاطبان گرامی قرار دهد. در صورتی که نیاز به تامین متریال چسب کاشی برای پروژه های ساختمانی و یا تمایل به خرید انبوه محصولات دارید، می توانید از طریق وب سایت ما به صورت آنلاین و یا از طریق تماس تلفنی اقدام کنید. امکان استفاده از مشاوره تلفنی نیز برای شما عزیزان فراهم شده است. 

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.