دفتر مرکزی  79413-021

مقایسه چسب های کاشی و سرامیک با روش قدیمی (دوغابی)

شرکت لئوفیکس ایران

آیا زندگی در جهانی که به وسیله رشد های صنعتی و تکنولوژی احاطه شده است جذابیت های بیشتری دارد؟ برای نمونه تصور کنید که برخی از فعالیت های ساختمانی که در گذشته با مشقت فراوان انجام می شده اند، امروز تا چه میزان دگرگون شده اند. آنچه در جهان امروز اهمیت یافته است، به کار گیری استاندارد های بین المللی در فرآیند تولید است. یکی از انواع متریال پر کاربرد در صنعت سازه های ساختمانی، کاشی ها هستند. نصب کاشی ها ممکن است در دیواره ها و یا کف ساختمان انجام شود. اما به وسیله چه ماده ای می توان نصب کاشی را پیش برد؟ حتما شنیده اید یا دیده اید که از دوغاب برای نصب کاشی ها استفاده می شود. دوغاب همان ملات سیمان است. اما امروز، ماده ای نو ظهور و مدرن با مزایایی به مراتب بیش تر و طول عمری بسیار طولانی تر در بازار وجود دارد. این محصول چسب کاشی، سرامیک، موزائیک و پرسلان است. در این مقاله از سری مقاله های لئوفیکس، تلاش داریم تا به مقایسه روش جدید (چسب های کاشی و سرامیک) و روش قدیمی (دوغابی) بپردازیم. با ما همراه بمانید.

مزایای روش جدید (چسب های کاشی و سرامیک)

✔️ چسب کاشی، محصولی با سهولت اجرا است که حتی افراد مبتدی هم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

✔️ این محصول احتمال سقوط اسلب های کاشی را به نزدیک به صفر می رساند.

✔️ کیفیت بالای چسب کاشی سبب شده تا در برابر عوامل آسیب رسان محیطی مقاوم باشد و قدرت استحکام آن در برابر سایر متریال موجود افزایش یافته است.

✔️ از چسب کاشی می توان برای نصب انواع سرامیک، پرسلان، موزائیک، کاشی و حتی سنگ طبیعی هم استفاده نمود.

✔️ این محصول برای اجرا در انواع سطوح و انواع شرایط محیطی مناسب است.

✔️ ساختار چسب کاشی و سرامیک به وسیله افزودنی های خاص طراحی شده است تا در برابر حرارت محیط ایستادگی کند.

✔️ این محصول در برابر آب و رطوبت مقاوم است.

✔️ ظاهر کاشی کاری شما بی نقص و بسیار زیبا تر از روش های قدیمی خواهد بود.

✔️ این محصول قابلیت اجرای نازک و ظریف را به همراه دارد.

تیم متخصصان لئوفیکس، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این زمینه خواهند بود. با ما همراه بمانید.

معایب روش دوغابی:

✔️ در این روش نیاز به مهارت و تجربه بسیار در جهت ترکیب نمودن سیمان، شن و ماسه با فرمول دقیق خواهید داشت.

✔️ تولید دوغاب فرآیندی زمان بر و اجرای آن بیش از آن نیز طولانی خواهد بود.

✔️ این ماده دارای محدودیت اجرا در سایز اسلب های کاشی است. نمی توانید اسلب هایی در اندازه بزرگ را با استفاده آن اجرا کنید.

✔️ امکان جا به جایی کاشی و تراز نمودن آن ها پس از اجرا وجود ندارد.

✔️ این فعالیت با توجه به نکات بسیاری دارای هزینه های اضافی است.

استفاده از روش دوغاب برای نصب کاشی ها، روشی قدیمی است که امروز به راحتی با متریال نوینی چون چسب کاشی رو به انقراض است. با توجه مقاومت، استحکام و کیفیت بالای چسب کاشی به نظر می آید باید با شیوه های سنتی خداحافظی کنیم. لئوفیکس، ارائه دهنده قوی ترین چسب کاشی ایران؛ همواره آماده ارائه خدمات به مخاطبان گرامی خواهد بود. شما می توانید از طریق تلفن های تماس، مشاوره تخصصی برای خرید و سفارش محصولات متنوع ما دریافت کنید.

افزایش سرعت کار با استفاده از چسب های کاشی و سرامیک

در روش سنتی و استفاده از دوغاب، شما نیاز به خیساندن کاشی ها خواهید داشت. این فرآیند و پس از آن خشک شدن اسلب ها زمان زیادی نیاز دارد. در سبک نوین و استفاده از چسب های کاشی، با اعمال چسب بر روی سطح و یا بر سطح پشت اسلب ها به سرعت می توان روند آن را طی نمود. زمان اجرای پروژه با استفاده از چسب کاشی مراحلی چون زیر سازی و آماده نمودن چسب را به سرعت پیش می برد. چرا که مراحل طولانی و پر دردسر زیر سازی برای ملات انجام نمی شوند. به علاوه مزایای روش نوین در کیفیت بالا و مقاومت بی نظیر آن خواهد بود. آیا نیاز به بررسی پروژه و سفارش چسب کاشی دارید؟ لئوفیکس تمامی این خدمات را به سبکی خاص و شیوه ای نو به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

صرفه جویی در هزینه ها با استفاده از چسب های کاشی و سرامیک

این سبک به طور یقین سبب صرفه جویی در هزینه های جاری شما خواهد شد. استفاده از چسب کاشی روشی بهینه برای کاهش زمان و هزینه های مربوط به کاشی کاری در تمامی انواع پروژه ها خواهد بود. چسب کاشی تنوع بالایی دارد اما اغلب به صورت پودر خواهد بود. این پودر با مقدار کمی آب مخلوط می شود و پس از میکس، محصول نهایی آماده می شود. مصرف آب در این روش بسیار پائین خواهد بود. این محصول در مقایسه با سایر مواد مورد استفاده در نصب کاشی، با مقدار کم، بازدهی بالایی دارد. بنابراین در کاهش هزینه های نصب کاش موثر خواهد بود. آیا نیاز به استعلام قیمت دارید؟ مشاوران متخصص ما به صورت فوری استعلام قیمت را به همراه مشاوره فروش به شما عزیزان ارائه خواهند نمود.

طول عمر بیشتر با استفاده از چسب های کاشی و سرامیک

آیا با استفاده از روش چسب کاشی و سرامیک، طول عمر یک پروژه کاشی کاری افزایش خواهد یافت؟ توجه کنید که کیفیت اجرا در این مورد اهمیت بالایی دارد. در صورتی که اصول اجرا به خوبی رعایت شده باشند و فرآیند میکس محصول به درستی انجام شده باشد؛ بله این روش طول عمر بالاتری دارد. این محصول نو که امروز در کشور های اروپایی انتخاب نخست متخصصان و معماران است، سخن بسیاری برای گفتن دارد. چسب کاشی و سرامیک در برابر بسیاری از عوامل محیطی مقاومت بالایی دارد. تفاوتی هم ندارد که نصب کاشی در کف باشد یا در دیواره ساختمان، هم چنین تفاوتی ندارد که در محیط داخلی باشد و یا در محیط بیرونی؛ این گزینه بهترین انتخاب است. بنابراین در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص انواع چسب کاشی دارید، می توانید همین حالا با مشاوران متخصص ما در ارتباط باشید. لئوفیکس، امکان سفارش آنلاین محصولات و ارسال آن ها به نقاط مختلف ایران را فراهم نموده است. برای استفاده از بهترین چسب کاشی با بالاترین بازدهی و منحصر ترین کارایی با ما همراه باشید.

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.