دفتر مرکزی  79413-021

نحوه انبارش چسب های کاشی و سرامیک

شرکت لئوفیکس ایران

در هر یک از پروژه های ساختمانی، بزنگاه هایی وجود دارند که نیاز به تهیه نمودن متریال و مواد خاصی خواهیم داشت. برای نمونه زمانی که به مرحله رنگ آمیزی می رسیم، باید رنگ های مناسب را تهیه کنیم. یا زمانی که به قسمت نصب کلید و پریز ها رسیده ایم، الزاما باید این محصول را خریداری کنیم. یکی از جذاب ترین مراحل از نظر مهندسان، نصب کاشی ها بر دیوار و کف داخل و یا خارج از ساختمان است. در این مرحله سرپرست پروژه اقدام به سفارش و خریداری چسب کاشی و سرامیک خواهد نمود. پس از آن که به نتیجه رسیده است که کدام محصول از کدام برند می تواند انتخابی ایده آل و به صرفه باشد، محصول را انتخاب و دریافت نموده است. اما هر نوع متریالی در پروژه های ساخت سازه ساختمانی؛ سریعا مورد استفاده قرار نمی گیرد. چه بسا که مدتی را در محیطی از ساختمان که به شکل انبار موقت استفاده می شود حفظ شوند. بنابراین چسب کاشی نیز از این نکته مستثنی نیست. در این مقاله از سری مقاله های لئوفیکس، به بررسی نحوه انبارش چسب های کاشی و سرامیک خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

چسب های کاشی و سرامیک، ساختاری حساس به آب و رطوبت!

اگر اطلاعات اندکی راجب چسب های کاشی و سرامیک داشته باشیم، این نکته را خواهیم دانست که ترکیبات شیمیایی خاصی در آن به کار رفته اند. انواع چسب کاشی و سرامیک با استفاده از موادی چون پلیمر های حساس به آب و رطوبت تولید شده اند. هم چنین سیمان یکی از موادی است که در بسیاری از انواع چسب سرامیک مورد استفاده قرار گرفته است. چه بسا که چسب مورد نظر شما بر پایه سیمان تهیه شده باشد. در این جا نکته ی بسیار مهمی وجود دارد. این محصول در برابر نفوذ آب به شدت حساس است. باید انبارش چسب کاشی و سرامیک و یا به عبارت دیگر، چیدمان آن ها در انبار به گونه ای باشد که از نفوذ آب مطلقا در امان باشند. دقت کنید که چسب کاشی و سرامیک شما در طول یک یا دو روز مصرف نخواهد شد. از زمانی که شما در حال حمل چسب ها به محیط ساختمانی هستید، تا زمانی که درب آن را به جهت استفاده باز می کنید باید اقدامات لازم را انجام دهید. این محصول در برابر رطوبت نیز تا جای ممکن باید محافظت شود. اما چگونه؟ لئوفیکس، مشاور تخصصی فروش چسب کاشی؛ مشاوره تخصصی در این زمینه را به صورت تلفنی به شما ارائه خواهد داد. در ادامه با ما همراه بمانید.

نحوه کنترل رطوبت در انبارش چسب های کاشی و سرامیک

✔️ زمانی اقدام به خریداری چسب نموده ایم که به مرحله نازک کاری رسیده ایم. بنابراین فضاها اغلب دیوار کشی شده اند و آماده برای ایزوله شدن هستند.

✔️ شما به یک فضای ایزوله نیاز دارید که رطوبت را به شدت محدود سازد.

✔️ برای نمونه فضای سرویس های بهداشتی مکان مناسبی هستند.

✔️ یکی از این فضا ها را انتخاب کنید.

✔️ در طبقات زیر همکف میزان رطوبت افزایش می یابد و ابدا محیط مناسبی نیستند.

✔️ هم چنین نقطاتی از طبقات که باد خور داشته باشند انتخاب مناسبی خواهند بود.

✔️ بنابراین به شدت دقت کنید که چسب کاشی و سرامیک شما نیاز به انبارش در محیطی مناسب دارد.

✔️ انبارش چسب کاشی و سرامیک مرحله ای مهم برای حفظ آن ها از آسیب هایی است که از رطوبت محیط ناشی می شوند.

در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعاتی جامع از چسب کاشی و سرامیک لئوفیکس را دارید می توانید برای استعلام قیمت فوری و یا بررسی پروژه های ساختمانی با ما در ارتباط باشید. شماره های تلفن و آدرس شبکه های اجتماعی در وب سایت لئوفیکس موجود هستند.

تاثیر موقعیت جغرافیایی پروژه در نحوه انبارش چسب های کاشی و سرامیک

آیا محیط جغرافیایی ما تاثیری در نحوه انبارش چسب های کاشی و سرامیک خواهد داشت؟ بسیاری از مخاطبان لئوفیکس در شمال کشور پروژه های ساختمانی دارند و یا در سراسر ایران در حال فعالیت هستند. دقت کنید که اگر در نقطه ای با میزان رطوبت بالا مانند مناطق شمالی هستید، باید به نکات بسیاری دقت کنید. بهترین انتخاب شما طبقات همکف هستند. در این طبقات باد خور وجود دارد و میزان رطوبت نیز نسبت به طبقات زیر همکف کاهش یافته است. بنابراین سعی کنید محیطی مناسب را انتخاب کنید. چسب کاشی و سرامیک در برابر رطوبت آسیب پذیر و حساس است. هم چنین پیشنهاد می شود در این مناطق پروتکل های چیدمان چسب را به خوبی رعایت نمائید. آیا این پروتکل ها را می شناسید؟ اصولا چگونه و تحت چه شرایطی باید چسب ها را انبار کنیم؟

استفاده از پالت های چوبی و پلاستیکی در انبارش چسب های کاشی و سرامیک

محیط انبار خود را به گونه ای انتخاب کنید که امکان پوشاندن آن را داشته باشید. متریال مورد نیاز شما برای انبارش چسب های کاشی و سرامیک، پالت چوبی یا پلاستیکی و پلاستیک برای پوشش دهی بر روی محصولات است. این پالت چوبی نقشی موثر در جلوگیری از انتقال رطوبت از کف و از قسمت پائین به قسمت بالا و محصول را خواهد داشت. هم چنین یک لایه پلاستیک می تواند عایق مناسبی برای چسب کاشی و سرامیک باشد. بنابراین  بسیار اهمیت دارد که چسب ها روی زمین قرار نگیرند. دقت کنید که این مرحله بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود. توضیحات کامل در خصوص انبارش چسب های کاشی و سرامیک، در آپارات لئوفیکس قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم ویدیو توضیحات مربوط به آن را تماشا کنید.

بسته بندی چسب های کاشی و سرامیک و مقاومت آن ها در برابر رطوبت

اکنون پس از انتخاب محیط مناسب، به مرحله انبارش رسیده ایم. دقت کنید که  بسیاری از کارخانه های تولید چسب کاشی و سرامیک، محصول شما را به صورت وکیوم ارسال می کنند. به این شکل که در قسمت زیرین پالت چوبی قرار دارد و باکس های حاوی چسب بر روی پالت چوبی قرار گرفته اند. این پالت چوبی از حرکت رطوبت در محیط انبار به سمت بالا و به سوی چسب ها جلوگیری خواهد نمود. هم چنین دور تادور چسب ها را پلاستیک کشیده اند تا لایه ای محافظ در برابر آب و رطوبت باشد. اما در غیر این صورت و در صورت باز شدن این وکیوم باید به همین شکل در محیط انبار اجرا شود. بنابراین در محیط انبار که بهتر است محیطی محدود مانند حمام باشد، ابتدا پالت چوبی را قرار دهید و سپس سایر مراحلی که پیش از این گفته شده است را اجرا کنید. لئوفیکس، همراه همیشگی پروژه های ساخت سازه ها، آماده پاسخگویی به سوالات و نیاز های شما عزیزان در زمینه چسب های کاشی و سرامیک را خواهد داشت.

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.

واتساپ لئوفیکس