دفتر مرکزی  79413-021

ویژگی های چسب کاشی و سرامیک ایده آل چیست؟

شرکت لئوفیکس ایران

در سال های اخیر، تمامی محصولات مربوط به سازه های ساختمانی به سوی استاندارد ها پیش رفته اند. جهان امروز، تلاش دارد تا همه چیز را بر اساس اصول دقیق و شاخصه های فیزیکی معتبر طراحی کند. امروز حتی ملاتی که برای نصب کاشی و سرامیک بر روی سطوح مختلف استفاده می شد نیز، تحول یافته است. در معماری نوین عناصر نوین و برنامه ریزی شده اهمیت بسیاری دارند. متریال مورد نیاز برای هر یک از قسمت های یک سازه از پیش انتخاب و خریداری می شوند و این متریال باید با کلیات یک سازه همخوانی داشته باشند. بنابراین مواد و مصالح نوین ساختمانی باید بر اساس اصول و دانش طراحی و تولید شده باشند. اگر به سازه های باقی مانده از 3 دهه پیش رجوع کنیم، مواد اصلی برای نصب کاشی، ملات سنتی است. اما پس از اختراع چسب کاشی و سرامیک، متریال سنتی به سرعت جایگزین شده است. اما آیا بهتر نیست تا پیش از خرید، ویژگی های محصول را بشناسیم؟ به نظر مهندسان و کارشناسان، مهم ترین ویژگی های چسب کاشی و سرامیک مناسب چیست؟ در ادامه با ما در لئوفیکس همراه باشید. 

چسب کاشی و سرامیک، متریالی پر کاربرد در سازه ها

این محصول را می توان مولتی کاربرد دانست و در میان موادی جای داد که از نیاز های اصلی در ساخت یک سازه مدرن است. از چسب های ماشی می توان برای نصب انواع کاشی که بر اساس فرمولاسیون مختلف تولید شده اند استفاده نمود. همچنین این کاشی ها ممکن است از سایز 2 سانتی متر در 2 سانتی متر آغاز شوند. اصولا کاشی هایی در سایز کوچک می توانند فانتزی و یا شیشه ای باشند. از این متریال می توان برای همه ی این موارد استفاده نمود. امروزه استفاده از اسلب هایی در سایز بزرگ برای کفپوش، پوشش سقف و یا دیوار هم استفاده می شود. پیشنهاد اصلی معماران برای نصب انواع موزاییک پرسلانی فاقد جذب آب  و اسلب هایی در سایز بزرگ نیز چسب کاشی است. 

مهم ترین ویژگی های چسب کاشی و سرامیک:

◽ در نهایت کاری تمیز و فاقد آلودگی را مشاهده خواهید نمود. 

◽ چسب کاشی متریالی با دوام و دارای طول عمر بالا است. 

◽ در تمامی پروژه های ساختمانی از ویلاسازی تا برج سازی از این ماده استفاده کنید. 

◽ در تمامی انواع محیط می توان برای اجرای کاشی از این متریال بهره برد. 

◽ طی سالیان گذشته معماران کشور های اروپایی این ماده را تبدیل به تنها گزینه در کاشیکاری نموده اند. 

◽ از نظر شیمیایی، فرمولاسیون قدرتمند و مستحکم این محصول قابل تحسین است. 

◽ با گذشت زمان ساختار چسب کاشی بهبود یافته است و امروز تبدیل به متریالی ایده آل از هر نظر گشته است. 

◽ هزینه مناسب، کیفیت ایده آل، وزن سبک و سازگاری با محیط زیست را نمی توان از قلم انداخت. 

آیا می توان از چسب کاشی برای نصب سنگ استفاده نمود؟

بسیاری از افراد پرسیده اند که آیا می توان برای نصب اسلب های سنگ طبیعی و مصنوعی مانند کورین، کوارتز، گرانیت و مرمر هم از این محصول استفاده نمود؟ دقت کنید که چسب کاشی و سرامیک محصولی متنوع است. برای نمونه برند لئوفیکس تولید کننده 3 نوع چسب کاشی پودری و انواع چسب های کاشی خمیری است. هر یک از این محصولات دارای موارد مصرف و ویژگی های منحصر به فردی هستند. اما در این میان چسب هایی وجود دارند که قدرت بالایی برای نصب انواع سنگ طبیعی و مصنوعی دارند. بنابراین می توانید پیش از خرید محصول، با مشاوران برند مورد نظر خود صحبت کنید تا بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید. 

متریال سبک و جذاب چسب کاشی!

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب چسب کاشی و سرامیک توسط معماران و مهندسان، وزن سبک آن است. این محصول به دلیل سبک بودن، وزن سازه را افزایش نمی دهد. هم چنین با مصرف مقدار کمی از آن می توان سطح بالایی را آغشته نمود. این متریال حجم کمتری می گیرد و قدرت بالاتری در حفظ ثبات کاشی ها دارد. همچنین در عین حجم و وزن کم، به عنوان ماده ای جذاب، پر مصرف و ایده آل شناخته می شود. پس از سال 1950 که برای نخستین بار چسب های کاشی اختراع شدند، تا به امروز از نظر ساختار دارای رشد فوق العاده ای بوده اند. 

موارد کاربرد چسب کاشی:

  1. مناسب برای نصب انواع کاشی، سرامیک، موزاییک پرسلانی و…
  2. مناسب برای نصب کاشی و یا سنگ های طبیعی در نمای بیرونی و داخلی ساختمان
  3. مناسب برای طراحی کفپوش سرامیکی در محیط خانگی، اداری، تجاری، تفریحی، صنعتی و…
  4. متناسب با محیط های پزشکی و آزمایشگاهی
  5. مناسب برای مناطق جغرافیایی با رطوبت بسیار بالا و یا رطوبت بسیار کم و خشک
  6. چسب کاشی و سرامیک را می توان برای فضاسازی در تراس، روف گاردن، باغ و حیاط مورد استفاده قرار داد
  7. مناسب برای نصب کاشی های استخری، آب نما و…

برند لئوفیکس، تولید کننده قدرتمند ترین چسب کاشی و سرامیک ایران، همواره آماده ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان خواهد بود. برای استعلام قیمت چسب کاشی و سرامیک، اطلاع از نحوه سفارش اینترنتی و دریافت کاتالوگ محصولات می توانید با ما در تماس باشید. 

آیا می دانید شاخص ترین ویژگی چسب کاشی چیست؟

با توجه به نظرات کارشناسان این حوزه، چسب های کاشی و سرامیک از نظر شیمیایی در نقطه مقابل ملات سنتی قرار دارند. این محصولات بر اساس پلیمر های هیدروفوبیک، انواع پودر و فیلر های ویژه با دانه بندی ریز و طبقه بندی پزولان  تولید شده اند. این محصول دارای قدرتی عالی در چسبندگی است. همچنین خاصیت مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت سبب شده تا در شهر هایی با میزان رطوبت بالا کاربرد های بسیاری داشته باشد. چسب های کاشی و سرامیک به وسیله دقیق ترین فرمول های شیمی طراحی شده اند تا استحکام کافی و پایداری مورد نیاز را ارائه دهند. 

لئوفیکس، تولید کننده بهترین چسب کاشی و سرامیک

آیا نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره جامع در این زمینه دارید؟ آیا سوال هایی برای رفع ابهامات خود دارید؟ همین حالا از طریق شبکه های اجتماعی و به صورت آنلاین یا از طریق تلفن های تماس موجود در وب سایت با ما در ارتباط باشید. همچنین امکان تماشای ویدیو های آموزشی لئوفیکس در صفحه یوتیوب و یا اینستاگرام برای شما عزیزان مهیا شده است. 

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.