دفتر مرکزی  79413-021

چسب های کاشی وسرامیک تاریخ گذشته

شرکت لئوفیکس ایران

متریال مدرن، از فیلتر استاندارد ها عبور کرده اند و پس از تولید انبوه، در دسترس مخاطبان قرار گرفته اند. اصولا هر نوع ماده ای که به جهت استفاده در صنایع ساخت سازه ها تولید شده باشد، دارای اصول و نکاتی است که باید از سوی مخاطبان مورد توجه قرار گیرد. برای نمونه محافظت در برابر نور یا محافظت در برابر رطوبت که شاید هر کدام مورد نیاز یکی از انواع این متریال باشند. اما زمانی که سخن از چسب کاشی به میان آمده باشد، نکته ای به نام تاریخ انقضا اهمیت می یابد. بسیاری از پیمانکاران و مهندسان، این سوال در ذهنشان ایجاد شده است که آیا می توان از چسب های تاریخ گذشته استفاده نمود؟ از تاریخ انقضاء این محصول تنها 3 روز گذشته است یا تنها یک هفته؛ حتی بسیاری راجع به 6 ماه سوال پرسیده اند. نظر شما چیست؟ آیا می توان از چسب های کاشی وسرامیک تاریخ گذشته استفاده نمود؟ لئوفیکس، تولید کننده انواع چسب کاشی و سرامیک، پاسخ این سوال را در ادامه خواهد داد. با ما همراه باشید.

استفاده از چسب های تاریخ گذشته

نخست به این سوال پاسخ دهید که آیا می توان از شیر یا آب میوه تاریخ گذشته استفاده نمود؟ بطری شیر شما به صورت پلمپ شده در یخچال قرار دارد و پس از آن که به سراغش رفته اید، متوجه می شوید که یک روز پیش منقضی شده است. چه عکس العملی نشان خواهید داد؟ آیا از خود می پرسید که باید آن را استفاده کنیم یا نه؟ آیا صدمات پس از نوشیدن این شیر منقضی شده کم خواهند بود؟ پاسخ به سوال اصلی این مقاله نیز همین جمله است. هرگز نمی توان از چسب کاشی و سرامیک تاریخ انقضا گذشته استفاده نمود. این موضوع می تواند در طولانی مدت صدماتی را ایجاد کند که آسیب های جانی و  مالی را پی داشته باشد. بنابراین برای آن که چسب های تاریخ گذشته را در انبار خود نداشته باشید، بهتر است تا از پایه به صورت دقیق عمل کنید. اما چگونه؟ سعی کنید تا با دریافت مشاوره تخصصی از کارخانه ی مقصد، میزان مناسبی از محصول را خریداری کنید.

استفاده از چسب های کاشی و سرامیک پروژه قبل

اما در ادامه این نکته پیش می آید که آیا می توان از چسب های کاشی و سرامیک پروژه های ساختمانی قبل استفاده نمود؟ در پاسخ باید بگوئیم بله البته که می شود. اما، تنها 2 شرط بسیار ساده وجود دارد. در صورتی که تاریخ انقضا چسب ها از راه نرسیده باشد و انبارش محصول به شیوه ای اصولی انجام شده باشد. بنابراین اگر هر دو شرط به خوبی رعایت شده باشند می توان از چسب ها استفاده نمود. اما در صورتی که انبارش اصولی نبوده است یا چسب ها مرطوب و یا منقضی شده اند، به هیچ عنوان نمی توان از آن ها استفاده نمود. اما چرا؟ چه خطراتی در پی خواهد بود؟ فرض کنید اسلب های 1.20 سانتی متر در 60 سانتی متری را به کمک این چسب کاشی در نمای یک ساختمان مرتفع نصب نموده اید. این محصول منقضی شده است بنابراین خاصیت چسبندگی و دیگر خواص خود را به راحتی از دست داده است. سقوط یک اسلب می تواند آسیب های جانی داشته باشد. تنها در صورتی که یک فرد در این هنگام در زیر ساختمان ایستاده باشد. بنابراین به این نکته به خوبی اهتمام ورزید.

اهمیت نحوه انبار کردن چسب های کاشی و سرامیک

شرط دومی که گفته شد، نحوه انبارش چسب کاشی بود. این فرآیند به شدت نیازمند رعایت اصول است. برای نمونه چسب ها باید بر روی یک پالت چوبی یا پلاستیکی چیده شوند. بهتر است تا به خوبی با پلاستیک پوشیده شوند تا آب به آن ها نفوذ نکند. این محصولات باید در طبقه ای از ساختمان نگهداری و انبار شوند که رطوبت کمتری دارد. بهتر است تا در فضایی مانند حمام آن ها را انبار کنید. سطح پالت را با پلاستیک بپوشانید تا رطوبت از کف به بالا حرکت نکند. تمامی این نکات در صفحه رسمی اینستاگرام لئوفیکس به طور کامل بیان شده اند. اگر تمایل به انبارش محصولات دارید، باید بدانید که با رعایت نمودن اصول آن ها تا زمان منقضی شدن قابل استفاده هستند. بسیاری از کارخانه های برجسته و مطرح، در هنگام فروش مشاوره ی کامل را به مخاطب ارائه می دهند. سعی کنید از آن ها مشاوره تخصصی درباره نگهداری محصول بگیرید. راهکار های تخصصی و مهندسی شده تنها پیشنهادی هستند که به شما می دهیم.

خطرات استفاده از چسب های کاشی و سرامیک تاریخ گذشته

یک بار برای همیشه این نکته را در نظر بگیرید که حتی اگر استفاده از چسب کاشی و سرامیک تاریخ گذشته در ارتفاعات نباشد و خطر جانی ایجاد نکند؛ خطرات مالی در پی خواهند بود. فرض کنید پروژه ای ویژه را در دست دارید که اهمیت بسیاری دارد. پس از یک ماه چندین اسلب از کاشی های کف یا دیوار ها کنده شده اند و از جای خود خارج شده اند. اکنون پس از آسیب های مالی، باید پاسخگوی افراد بسیاری باشید. علاوه بر آن، فرآیند خرید و نصب کاشی و چسب را دوباره انجام بدهید. بنابراین، پیشنهاد برند لئوفیکس، استفاده ای اصولی از محصولی است که حتما به دلایل شیمیایی و فیزیکی، تاریخ انقضاء ویژه ای دارد. این تاریخ انقضا برای حفظ جان و مال شما در نظر گرفته شده است. حتما به آن توجه کنید.

برند لئوفیکس

برند نوپای لئوفیکس، تولید کننده ی قوی ترین چسب کاشی، خط تولید مدرن خود را بر مبنای خطوط تولید اروپایی طراحی نموده است. امروز در جایگاهی ایستاده ایم که می توان از سنت های قدیمی که اغلب بدون ایمنی و ظرافت بوده اند دست بشوئیم. استفاده از محصولات نوین و مهندسی شده را جایگزین شیوه های قدیمی خواهیم نمود. ما در لئوفیکس، تلاش داریم تا فرهنگ استفاده از چسب کاشی و سرامیک را برای پروژه های متنوع گسترش دهیم. این محصول پتانسیلی بالا برای استفاده در انواع محیط و نصب انواع سرامیک، موزائیک پرسلان، کاشی، سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی دارد. در صورتی که نیاز به استعلام فوری قیمت چسب کاشی و نحوه انبارش چسب کاشی دارید و یا تمایل به خرید و سفارش دارید، می توانید با مشاوران متخصص لئوفیکس تماس بگیرید.

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.