دفتر مرکزی  79413-021

چسب کاشی استخری

شرکت لئوفیکس ایران

آیا جلوه خاصی که کاشیکاری در استخر ها به وجود می آورد شما را هم جذب می کند؟ یکی از زیباترین انواع کاشیکاری را می توان به کاشی هایی که اغلب به رنگ آبی آسمانی هستند و در استخر ها اجرا می شوند دانست. اما آیا به این نکته دقت کرده اید که این کاشی ها چگونه اجرا شده اند تا پس از مغروق شدن در آب به صورت مداوم آسیب نبینند؟ امروز متخصصان شیمی و مهندسی در جهان، به متریالی نوین دست یافته اند که به عنوان چسب کاشی شناخته می شود. چسب کاشی استخری، ماده ای است که این روز ها توسط برند هایی برجسته و دانش بنیان در کشور ما نیز در حال تولید است. این محصول با استفاده از ترکیبات شیمیایی خاص طراحی شده است و ساختار آن به همراه مواد افزودنی منحصری بهبود یافته است. امکان سفارش آنلاین چسب کاشی استخری برای مخاطبان وجود دارد. این محصول مشخصه های فنی بسیاری از جمله مقاومت عالی در برابر جذب آب را دارد. در ادامه با ما در لئوفیکس همراه باشید.

ساختار چسب کاشی استخری

این نوع چسب کاشی، بر پایه سیمان تولید می شود. چسب استخری از نوع پلیمری است و به وسیله انواع پودر های معدنی، مواد شیمیایی، پلیمر های هیدروفوبیک و رزین های منعطف طراحی شده است. چسبندگی فوق العاده بالای این محصول به دلیل ساختار شیمیایی قدرتمند و غنی آن است. استفاده از مواد آلی سبب شده است تا ترکیب چسب کاشی استخر به عنوان متریالی جذاب در آب بندی استخر استفاده شود. این محصول علاوه بر آن که در برابر نفوذ  آب های زیر سطحی مقاوم است، اجازه نمی دهد آب به خارج از سیستم هیدرولیکی هم ورود کند. بافت چسب کاشی استخر، منعطف و مقاوم است. به گونه ای که در شرایط محیطی متفاوت دارای بالاترین میزان چسبندگی به زیرایند خود خواهد بود. بسیاری از متخصصان، این محصول را انتخابی ایده آل برای آب بندی استخر، آب نما، سونا و جکوزی می دانند. اما آیا مهم ترین ویژگی چسب کاشی استخری را می دانید؟ با ما همراه باشید.

چسب کاشی استخری عایقی مناسب برای کف و دیواره های استخر

یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول، عایق نمودن کف و دیواره های استخر است. در محیطی مانند استخر، استفاده از کاشی و سرامیک یک ضرورت است. اما انتخاب متریالی که به خوبی اسلب ها را در سطح فیکس کند و پس از آن در حالت مغروق در آب بی نقص باقی بماند اهمیت بالایی دارد. چسب کاشی، عاملی ایده آل و ماندگار برای عایق نمودن سطح و کف استخر در برابر تمام شرایطی که می توانند آسیب رسان باشند استفاده می شود. هم چنین در برابر سبک های کاشی کاری سنتی می توان این شیوه را سریع، به صرفه، حرفه ای و با نتیجه ای مطلوب تر دانست. در نهایت، محیط استخر در برابر رطوبت مقاوم و مستحکم باقی خواهد ماند. بهترین چسب کاشی را از کجا بخریم؟ با مشاوران متخصص لئوفیکس از طریق تلفن های تماس در ارتباط باشید.

اجرای آسان با چسب کاشی استخری

استفاده از چسب کاشی یکی از آسان ترین روش ها برای اجرای کاشی کاری در انواع استخر و آب نما است. بنابراین پیشنهاد می کنیم این شیوه را جایگزین روش های سنتی و قدیمی سازید. به راحتی پس از زیر سازی مناسب و آب بندی استخر، می توانید از پودر مخصوص عایق بندی لئوفیکس استفاده کنید. سپس با اعمال چسب مرحله ی نصب کاشی ها فرا می رسد. این شیوه را می توان سریع ترین سبک اجرای کاشی در محیط استخر دانست. از این شیوه در انواع محیط با شرایط جغرافیایی متفاوت به راحتی استفاده کنید. اگر تمایل به خرید و سفارش چسب کاشی دارید، می توانید مشاوره جامعی را در این زمنیه از لئوفیکس دریافت کنید.

چسب کاشی استخری دارای زمان باز بلند مدت

زمان باز یا open time  مربوط به چسب کاشی استخر چقدر است؟ این تایم به فاصله زمانی اطلاق می شود که چسب را اجرا نموده و اقدام به آغاز نصب کاشی ها خواهید نمود. بسیار اهمیت دارد که پیش از سفت شدن چسب، کاشی ها را به درستی فیکس کنیم. اصولا این زمان بین 15 تا بیش از 30 دقیقه است. بنابراین با یک برنامه ریزی اصولی و مناسب سعی کنید در این بازه زمانی اسلب ها را نصب کنید. آیا سوالی در زمینه نصب کاشی های استخری با استفاده از چسب کاشی و سرامیک مناسب دارید؟ همین حالا با مشاوران لئوفیکس در ارتباط باشید.

کاربرد و محل هایی که می توان از چسب کاشی استخری استفاده کرد

◽قابل استفاده در انواع استخر آب آشامیدنی

◽قابل استفاده در استخر های ورزشی

◽قابل استفاده در استخر های شخصی

◽قابل استفاده در استخر های کشاورزی

◽قابل استفاده در استخر پرورش آبزیان

چسب کاشی استخری فاقد مواد مضر و سمی است بنابراین می توان با خیالی آسوده در تمامی این نقاط از آن استفاده نمود. این محصول انتخابی ایده آل برای عایق نمودن محیط استخر و ایمن نگه داشتن آن خواهد بود. برند لئوفیکس تنوع قابل توجهی از انواع چسب کاشی و سرامیک را در اختیار مخاطبان قرار داده است. شما می توانید از چسب پودری لئوفیکس 7000، چسب پودری لئوفیکس 8000 و چسب پودری لئوفیکس 9900 استفاده کنید. جهت سفارش و خرید به قسمت فروشگاه وب سایت مراجعه کنید.

نحوه استفاده از چسب های کاشی استخری

  1. پیش از هر نوع اقدامی از صاف بودن سطحی که قرار است چسب کاشی اسخر مورد استفاده قرار گیرد اطمینان یابید. هم چنین سطح باید به خوبی تمیز شده باشد.
  2. پس از آن نسبت به آب بندی استخر اقدام کنید. اگر سطح صاف نباشد می توانید ابتدا یک لایه سیمان استفاده کنید.
  3. سپس برای استفاده از چسب کاشی و سرامیک استخری، زیر سازی ویژه را انجام دهید
  4. در این مرحله با استفاده از پودر مخصوص عایق بندی استخر، بند کشی آغاز می شود.
  5. این پودر مخصوص آنتی باکتریال، مقاوم در برابر رشد قارچ ها و مقاوم در محیط استخر است.
  6. پس از انجام تمامی اقدامات زیر سازی، به کار گیری چسب کاشی استخر بر سطح انجام می شود.
  7. سپس می توان فرآیند نصب را به آسانی انجام داد.

برند لئوفیکس، همواره آماده ارائه برترین خدمات و منحصر ترین محصولات چسب کاشی و سرامیک به شما عزیزان خواهد بود.

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.