دفتر مرکزی  79413-021

چسب کاشی و سرامیک برای نصب کدام متریال مناسب است؟

شرکت لئوفیکس ایران

آیا می دانید برای نصب کدام نوع از اسلب ها می توانیم از چسب کاشی و سرامیک استفاده کنیم؟ آیا برای نصب هر نوع متریالی با هر نوع میزان از جذب آب می توان از این متریال استفاده نمود؟ محصولات مدرن ساختمانی، بر مبنای استاندارد، اعداد و فرمول های دقیق تولید می شوند. بنابراین باید به شیوه ای حرفه ای و دقیق با آنها رفتار نمود. نمی توان از چسب کاشی و سرامیک، به هر میزان و در هر محیطی و برای نصب هر نوع تایلی استفاده نمود. گرچه کاربرد های این محصول بسیار گسترده هستند و مسیر رو به رشدی را طی می کنند. اما  برای استفاده از آن ها باید اطلاعات کافی را داشته باشیم. در صورتی که از چسب کاشی وسرامیک بر روی متریال نامناسب استفاده شود، نتیجه مورد انتظار نیز ظاهر نخواهد شد. در این مقاله سعی داریم همه انواع متریال قابل اجرا با استفاده از چسب کاشی و سرامیک را به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه با ما در لئوفیکس همراه باشید. 

نکاتی در هنگام نصب چسب کاشی و سرامیک:

◽ بهتر است تا پیش از استفاده و نصب، میزان دقیق از چسب مورد نیاز را محاسبه کنید و بهتر است تا 5 درصد بیش از مقدار محاسبه را خریداری کنید. اصولا 5 درصد امکان خطا وجود خواهد داشت. 

◽ سطح زیر کار شما چیست؟ بتن؟ گچ؟ رنگ روغن؟ حتما پیش از خرید محصول، با مشاوره در این زمینه صحبت کنید تا محصولی متناسب با نیاز خود را دریافت کنید. 

◽ میزان رطوبت در ناحیه جغرافیایی شما چقدر است؟ برای نمونه میزان رطوبت در شهر رامسر با بندر عباس متفاوت است. بهتر است تا با دریافت مشاوره جامع، محصولی را خریداری کنید که با میزان رطوبت و شرایط جوی محیط شما مناسب باشد.

اما برای نصب کدام اسلب ها می توان از چسب کاشی سرامیک استفاده نمود؟ با ما در لئوفیکس همراه باشید. 

1. چسب کاشی برای نصب انواع کاشی

کاشی چیست؟ یکی از مهم ترین انواع اسلب ها برای پوشش و کاور نمودن یک سطح در محیط داخلی و خارجی ساختمان، کاشی است. کاشی انواع بسیاری دارد و اصولا بر مبنای سرامیک و سفال تولید می شود. امروز با تنوع محصولات ساختمانی، انواع کاشی نیز بر اساس ابعاد و ساختار معدنی و شیمیایی در بازار موجود است. چسب کاشی و سرامیک، مناسب برای انواع کاشی در سایز های کوچک تا بزرگ و با ساختار های متنوع است. اصولا مواد تشکیل دهنده کاشی، فلدسپات، ایلوت، ولاستونیت، کائولن و بنتونیت ها هستند. 

مهم ترین ویژگی های کاشی چیست؟

◽ ثبات در ابعاد 

◽ پایداری در خواص شیمیایی

◽ استحکام مناسب برای انواع محیط

◽ بهبود کیفیت در سطح بدنه

◽ مناسب برای پوشش دیواره و کف

2. چسب کاشی برای نصب سرامیک

انواع سرامیک موجود در بازار امروز، اصولا ساختاری غیر فلزی و غیر آلی دارند. صنعت تولید سرامیک، صنعتی در حال ظهور است که به دلیل ویژگی های منحصر خود محبوبیت بسیاری یافته است. مشهور ترین نمونه های سرامیک نیز، سفال، آجر و ظروف چینی هستند. جالب است بدانید سرامیک دارای گستره بلورینگی است و این تفاوت در میزان بلورینگی سبب ایجاد متریالی متنوع در این زمینه شده است. سرامیک ممکن است از جهت دار، شبه کریستالی، شیشه ای شده و کاملا شیشه ای تشکیل شود. 

مهم ترین ویژگی های سرامیک چیست؟

◽ عایق حرارتی 

◽ عایق الکتریکی

◽ سختی ایده آل برای انواع محیط

◽ مقاومت شیمیایی بسیار بالا

◽ مقاومت در برابر خوردگی

3. موزاییک دارای جذب آب!

انواع موزاییک با تنوعی جذاب در سراسر شهربرای تماشا وجود دارند. انواع موزاییک ها با نقش و نگار و رنگ های بسیار زیبا و منعطف را می توانید به عنوان کفپوش و دیوارپوش ها در محیط های مختلف ببینید. موزاییک دارای 2 سطح زیرین و رویین است. این متریال وزن کمی دارد و دارای میزان جذب آب بسیار کم است. از چسب کاشی وسرامیک می توانید برای نصب انواع موزاییک های دارای جذب آب هم استفاده کنید. اصولا انواع موزاییک دارای درصد جذب آب متفاوت است. 

مهم ترین ویژگی های موزاییک چیست؟

◽ در برابر آب نفوذ ناپذیر است

◽ وزن کم و سبک

◽ دارای طرح و رنگ گسترده

◽ تنوع بالا برای کاربرد های مختلف

◽ مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

◽ مناسب برای مناطق جغرافیایی متنوع 

◽ هزینه مناسب و به صرفه برای پروژه های ساختمانی

امکان استفاده از چسب کاشی و سرامیک برای نصب انواع موزاییک دارای جذب آب و کم و یا فاقد جذب آب در شرایط آب و هوایی مختلف وجود دارد. آیا نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه استفاده از چسب کاشی و سرامیک برای نصب انواع کاشی و سرامیک دارید؟ از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید. 

4. برای نصب انواع پرسلان از چسب کاشی استفاده کنید!

آیا می دانید پرسلان چیست؟ پرسلان، نوعی فرآورده شیشه ای است که ممکن است لعابدار و یا بدون لعاب باشد. درصد جذب آب این ماده نزدیک به صفر است. متریال اولیه برای تولید پرسلان، از طبیعت گرفته می شود. پرسلان در درجه حرارت بالا و تحت فشار تولید می شود. این نوع متریال صنعتی، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بر اساس الگوهای علمی تولید می شود. به راحتی میتوان برای نصب پرسلان در ابعاد مختلف از چسب کاشی و سرامیک مناسب استفاده نمود. اگر تمایل به خرید چسب کاشی مناسب برای پرسلان ساختمانی دارید، از طریق تلفن های تماس و یا کانال های آنلاین با لئوفیکس همراه باشید. 

ویژگی های اساسی پرسلان چیست؟

◽ سختی بالا در سطح اسلب

◽ ثبات در خواص فیزیکی و رنگ

◽ دارای مقاومت بالا در برابر نور خورشید

◽ مقاومت در برابر سایش

◽ استحکام خمشی بالا

◽ جذب آب کمتر از 1 درصد

آیا نیاز به دریافت مشاوره تخصصی، جامع و رایگان دارید؟ با لئوفیکس تماس بگیرید.

 

 

با چسب کاشی وسرامیک این اسلب ها را نصب کنید: 

◽ انواع سنگ های طبیعی

◽ انواع سنگ های مصنوعی

◽ سنگ های ساختمانی متنوع 

◽ کاشی های مستغرق در آب

◽ تایل های شیشه ای

لئو فیکس، بهترین تولید کننده چسب کاشی و سرامیک

آیا تمایل به خرید متریالی مقاوم و مستحکم برای نصب انواع کاشی و سرامیک دارید؟ برند لئوفیکس، تولید کننده انواع چسب های کاشی متناسب با تمامی نیاز های شما عزیزان است. پیش از اقدام به خرید می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان ما استفاده کنید. 

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.