دفتر مرکزی  79413-021

چسب کاشی و سرامیک روی چه سطوحی استفاده می شود؟

شرکت لئوفیکس ایران

یکی از جذاب ترین اختراعات بشری در قرن بیستم، چسب های کاشی و سرامیک هستند. این محصول، تولید شده است، تا پایانی بر استفاده از دوغاب و ملات سنتی باشد که بدون هیچ گونه استانداردی در پروسه ساخت یک سازه مورد استفاده قرار می گرفته است. ملات سنتی، متریالی دست ساز بود که هیچگونه پایه علمی برای اثبات کاربرد آن وجود نداشت. گرچه تجربه نشان داد که پایداری این ملات نیز به نسبت قابل قبول است. اما آیا می توان آن را با چسب کاشی مقایسه نمود؟ با متریالی که فرمولاسیون دقیق و پایه علمی دارد. این متریال انعطاف بالایی برای استفاده در سطوح مختلف دارد. آیا می توان از چسب کاشی وسرامیک بر روی سطوح چوبی استفاده نمود؟ در سطوح مستغرق در آب چطور؟ در ادامه این مقاله به بررسی سطوح مختلف مناسب برای به کار بردن چسب کاشی و سرامیک خواهیم پرداخت. با ما در لئوفیکس همراه باشید. 

نخست آن که چرا چسب کاشی و سرامیک؟

◽ قابلیت به کار گیری بر سطوح متنوع و مختلف

◽ قابلیت اجرا در محیطی با شرایط آب و هوایی مختلف

◽ امکان نصب تایل های کاشی و سرامیک با قابلیت جذب آب بسیار کم و یا فاقد جذب آب

◽ امکان استفاده در محیط بسیار مرطوب، مرطوب، خشک و بسیار خشک

◽ تناسب با محیط دارای باران های فصلی و دائمی

◽ پایداری در خواص فیزیکی و شیمیایی

◽ خاصیت آنتی باکتریال و مقاومت در برابر ریز ارگانیسم

◽ امکان اجرا بر روی کاشی های قدیمی 

◽ امکان نصب تایل های شیشه ای 

◽ افزایش استحکام پیوندی در میان اسلب و سطح  

چسب کاشی و سرامیک بر سطوح کف

کفپوش های سرامیک، موزاییکی و پرسلانی را می توان در همه ی ساختمان ها و سازه های قدیمی و یا جدید مشاهده نمود. کفپوش ها در حالت کلی در محیط داخلی و محیط بیرونی قرار دارند. برای نمونه در سالن پذیرای، آشپزخانه، سروی هاس بهداشتی و یا محیط های داخلی و عمومی مانند فروشگاه ها عموما از کاشی استفاده می شود. آیا می توان در این محیط از چسب کاشی و سرامیک برای نصب اسلب هایی در ابعاد مختلف استفاده نمود؟ در اصل راهکار بهتری برای این فرآیند وجود ندارد. بهترین پیشنهاد برای اجرای انواع اسلب کاشی، سرامیک، سنگ طبیعی و مصنوعی چسب کاشی سرامیک است. از این محصول با خیال آسوده بر سطوح کف استفاده کنید. 

چسب کاشی و سرامیک بر سطوح دیواره

آیا دیوار پوش های سرامیکی و سنگی را در ساختمان ها، تراس، کافه ها و سینماها دیده اید؟ آیا می توانیم برای نصب اسلب ها در دیواره محیط داخلی، محیط بیرونی و نمای ساختمان از چسب کاشی سرامیک استفاده نمود؟ با توجه بهفرمولاسیون این محصول که پایداری و استحکامی بالا در برابر شرایط اب و هوایی، مواد شیمیایی، نور و اشعه های آسیب رسان دارد، می توان گفت بهترین پیشنهاد ما این محصول است. برای آن که محیطی امن، طیبا و عاری از هر گونه آلاینده را تجربه کنید بهتر است تا از چسب کاشی و سرامیک استفاده کنید. این محصول انتخابی با ثبات، مقاوم و متناسب با محیط زیست و محیط زندگی انسان است. با استفاده از چسب کاشی می توانید جلوه ای بی نظیر را به کمک کاشیکاری به وجود آورید. 

سطوح مناسب برای چسب کاشی و سرامیک:

◽ سطوح بتنی

◽ سطوح سنگی

◽ سطوح سیمانی

◽ سطوح موزاییک کاری شده

◽ سطوح گچی

◽ سطوح کاشی کاری قدیمی

 

سطح زیر کار برای اجرای چسب کاشی:

◽ ابتدا باید ذرات سست، گرد و غبار، چربی و هر گونه آلودگی را از این محیط حذف نمود.

◽اگر سطح زیر کار هموار نیست، بهتر است تا با استفاده از ماده ای مانند ترمیم کننده بتن، سطحی هموار را به وجود آورید.

◽برای زیر سازی، ممکن است نیاز به یک ماده واسط مانند پرایمر داشته باشیم.

◽با توجه به نوع متریال سطح، باید از ماده مناسب برای آماده سازی سطح استفاده کنیم. 

بهتر است برای حصول نتیجه مناسب، پیش از اقدام به استفاده از چسب کاشی و سرامیک، مشاوره تخصصی دریافت کنیم. پیشنهاد میکنیم حتما از برندی که محصول خود را خریداری نموده اید، مشاوره جامع دریافت کنید.

کاربرد های چسب کاشی سرامیک در محیط:

  1. مناسب برای کاشیکاری در کف محیط داخلی
  2. مناسب برای کف محیط خارجی
  3. مناسب برای دیواره محیط داخلی
  4. مناسب برای دیواره محیط خارجی

چسب کاشی و سرامیک را بر روی چه سطوحی استفاده کنیم؟

قابلیت استفاده از چسب کاشی و سرامیک، بر روی سطوح سنگی، آجری، بتنی و گچی وجود دارد. همواره چسب کاشی، قابلیت به کارگیری بر روی انواع مصالح ساختمانی  را ارائه می دهد. این محصول را می توانید بر روی سطوح لعابی، بلوک سیمانی، سطوح شیشه ای و سطوح سبک بتنی هم استفاده کنید. برای استفاده از چسب کاشی و سرامیک بر روی سطوح مختلف، باید پیش از اجرا، آماده سازی و زیرسازی مورد نیاز را انجام دهید. گاهی ممکن است نیاز به لایه واسط یا پرایمر داشته باشیم.

آیا می توان از چسب کاشی بر روی سطح رنگ روغن استفاده نمود؟

با توجه به فرمولاسیون شیمیایی این محصول، امکان استفاده از آن بر روی سطح دارای رنگ روغن نیز وجود دارد. اما حتما پیش از خرید و سفارش چسب کاشی، محصولی متناسب با نوع سطح رنگ شده را انتخاب کنید. چسب های کاشی و سرامیک، دارای تنوعی از محصولات متفاوت با کاربرد های متفاوت هستند. بنابراین برای اطمینان از میزان استحکام و ماندگاری محصول، باید چسب کاشی ایده آل را خریداری کنید.

برای سطوح مختلف کدام چسب کاشی مناسب است؟

برای سطح آجری از چه نوع چسب کاشی و سرامیک استفاده کنیم؟ برای سطح سنگ یا سیمان چطور؟  دقت کنید که هر یک از انواع چسب کاشی را باید برای کاربرد های مشخصی به کار گیریم. در صورتی که از چسب های متناسب با هر کاربردی در موقعیت مناسب استفاده نشود، نمی توان انتظار کارایی و ماندگاری کافی داشت.

چسب کاشی، لئوفیکس متناسب با سطوح متنوع

برند لئوفیکس، ارائه دهنده مشاوره تخصصی در زمینه استفاده از انواع چسب کاشی و سرامیک، تولید کننده برترین محصولات چسب کاشی با تنوعی ایده آل و کیفیت بی نظیر، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است. برای سفارش محصولات، خرید و دریافت اطلاعات هر یک از انواع چسب کاشی و سرامیک، به صورت تلفنی و یا آنلاین با ما در ارتباط باشید.

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.