دفتر مرکزی  79413-021

کاربردهای چسب کاشی و سرامیک در محیط

شرکت لئوفیکس ایران

آیا مهم ترین کاربرد های چسب کاشی و سرامیک را می شناسید؟ آیا اگر در قرن های گذشته از ملات مستحکمی چون چسب کاشی و سرامیک استفاده می شد، امروز شاهد تخریب کاشیکاری بناهای تاریخی بودیم؟

کاربرد های چسب کاشی و سرامیک در محیط!

پس از عبور از قرن بیستم، بشر شاهد رشد همه ی پارامتر های معماری و ساختمان سازی بوده است. هر المانی که به شکل سنتی و به گونه ای دستی انجام می شد، امروز بر پایه استاندارد، بر مبنای علم شیمی و فیزیک و بر اساس نیاز های مدرن انجام می شود. بارز ترین نمونه این رویداد ها نیز متریال مورد استفاده برای نصب کاشی و سرامیک است. در گذشته برای این کار از دوغاب و ملات سیمانی استفاده می شد. شاهکار های عظیم معماری و کاشیکاری هم با استفاده از همین المان خلق شده اند. اما اگر این متریال تنها کمی مستحکم بود، ممکن بود بسیاری از آثار تاریخی اکنون پایدار می بودند. چرا که بسیاری از کاشیکاری های تاریخی به دلیل عدم ثبات متریال دچار آسیب و تزلزل شده اند. به همین دلیل است که به چسب کاشی و سرامیک نیاز داریم. اما آیا کاربرد های چسب کاشی و سرامیک را می دانید؟ در این مقاله با ما در لئوفیکس همراه باشید. 

چسب کاشی و سرامیک، در محیط داخلی و بیرونی

نخستین نکته در زمینه کاربرد های چسب کاشی و سرامیک، تناسب با محیط است. از این ماده برای نصب اسلب ها در چه محیطی استفاده کنیم؟ آیا می توان از چسب کاشی و سرامیک در محیط داخلی و مسکونی استفاده نمود؟ در فضای بیرونی با شرایط تغییرات دمایی چطور؟ باید بدانید که پیشنهاد ما به شما پیش از خرید هرگونه متریال ساختمانی، دریافت مشاوره از کارشناسان برند مورد نظرتان است. پس از این نکته نیز باید بدانید که هر نوع متریالی دارای تنوعی بالا از محصولات متنوع است بنابراین باید محصولی مناسب با اهداف خود را انتخاب کنید. امکان استفاده از چسب کاشی و سرامیک در فضای داخلی و بیرونی در هر حالتی وجود دارد. اما دقت کنید که محصول مناسب را خریداری کنید. 

مهمترین کاربرد چسب کاشی و سرامیک چیست؟

از دیدگاه متخصصان، ارزشمندترین کاربرد چسب کاشی و سرامیک، قابلیت استفاده برای اجرای انواع اسلب کاشی، سرامیک، موزاییک پرسلانی، سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی و…است. این محصول قدرت و استحکام کافی برای پیوند دادن انواع تایل در ساختار کاشی و سرامیک در انواع محیط را دارد. بنابراین می توان مهم ترین مزایای آن را نیز در این موضوع دانست که تناسبی منعطف با شرایط و متریال دارد. استفاده از این محصول به دلیل وجود عناصری چون ماسه ریز در ترکیب خود، فرآیندی قابل اطمینان و پایدار در طول دوره زمانی طولانی خواهد بود. 

ویژگی های منحصر چسب کاشی و سرامیک چیست؟

✔️ متناسب برای مناطق جغرافیایی گرمسیر و سردسیر

✔️ متناسب برای مناطقی با اختلاف دمایی شب و روز

✔️ چسب کاشی در مناطق مرطوب به عنوان عایق رطوبت کاربرد دارد

✔️ مقاوم در برابر رویداد های آسیب رسانی چون زلزله و فشار مکانیکی

✔️ سرعت بالا در روند نصب و چیدمان

✔️ در نهایت محیطی پاکیزه را تجربه خواهید نمود که ظاهری زیبا و دلپذیر دارد

✔️ عدم افزایش وزن کف، دیواره، نما و…

✔️ مقدار کمی از چسب کاشی قابلیت پوشش دهی سطح زیادی را خواهد داشت. 

گروه لئوفیکس، یکی از برترین تولید کنندگان چسب کاشی و سرامیک در ایران و ارائه دهنده تمامی انواع چسب کاشی برای کاربرد های متنوع است. در صورتی که تمایل به سفارش و خرید محصولات را دارید از طریق تلفن های تماس با گروه حرفه ای مشاوران در ارتباط باشید. 

چسب کاشی و سرامیک پودری و کاربرد های آن

در حالت کلی، 2 نوع چسب کاشی و سرامیک وجود دارد که ممکن است در بسیاری از ویژگی ها و کاربرد ها متفاوت باشند. پرکاربرد ترین چسب کاشی و سرامیک در صنعت ساختمان، نوع پودری آن است. این محصول بر مبنای پلیمر های پودری، افزودنی های چسب دار و سیمان تولید شده است. این محصول را می توان بر انواع سطوح از جمله سطح کاشیکاری شده، سطح آجری، بتنی و…استفاده نمود. کاربرد های گسترده ای برای این محصول وجود دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. 

6 کاربرد چسب کاشی و سرامیک پودری:

  1. مناسب برای نصب سرامیک پرسلانی و فاقد جذب آب 
  2. مناسب برای اسلب هایی از سایز 2 سانتی متر در 2 سانتی متر تا اسلب هایی در سایز 150 در 300 سانتی متر
  3. مناسب برای محیط دارای سیستم گرمایش از کف 
  4. مناسب برای نصب تایل های شیشه ای
  5. مناسب برای کاشیکاری در استخر، سونا و محیطی که به طور دائم در تماس مستقیم با آب است
  6. مناسب برای محیط آزمایشگاهی و محیط های مشابهی که ممکن است انواع مواد دارویی و شیمیایی در آن ها وجود داشته باشد. 

قیمت چسب کاشی و سرامیک!

نکات بسیار مهمی در رابطه با قیمت چسب کاشی و خرید این محصول وجود دارد. در صورت بی توجهی به این نکات ممکن است محصولی نامتناسب و یا غیر ایده آل را برای مصرف خود خریداری کنید. نخست آن که برای خرید چسب کاشی دقت کنید محصولاتی که بیش از حد گران و یا بیش از حد ارزان باشند را به دقت بررسی کنید. بسیاری از برند ها برای جذب مشتری سعی می کنند از مواد اولیه بی کیفیت استفاده کنند و محصولاتی با کیفیت پایین و هزینه بسیار مناسب ارائه کنند. اما در هنگام خرید، به استاندارد های داخلی و بین المللی، سطح کیفیت، مواد اولیه به کار رفته و ویژگی  های محصول دقت کنید. این نکات را می توانید در قسمت راهنمای محصول حک شده بر بسته بندی چسب های کاشی مطالعه کنید. 

استاندارد های چسب کاشی و سرامیک:

◽ ISIRI 

◽ EN 12004 

◽ ISO 13007

◽ EN 13888

آیا سوالی در زمینه چسب کاشی و سرامیک دارید؟ چگونه می توانیم مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنیم؟ همین امروز از طریق تلفن های تماس و یا از طریق شبکه های اجتماعی برند لئوفیکس، مشاوره رایگان و تخصصی دریافت کنید. 

برند لئوفیکس، بر مبنای تکنولوژی مدرن

تولیدات چسب کاشی و سرامیک، یکی از مدرن ترین تولیدات در زمینه صنعت ساختمانی و متریال آن است. لئوفیکس، با راه اندازی خط تولید مدرن، استفاده از دانش تخصصی، راه اندازی محیط آزمایشگاهی مدرن، به کار گیری مواد اولیه و …تلاش نموده است تا بهترین چسب کاشی و سرامیک ایران را ارائه دهد. در صورت تمایل به خرید، سفارش محصول و یا دریافت اطلاعات تکمیلی با ما همراه باشید. 

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.