دفتر مرکزی  79413-021

نصب سنگ طبیعی و مصنوعی با چسب کاشی و سرامیک

شرکت لئوفیکس ایران

در طراحی دکوراسیون مدرن، استفاده از سنگ های مصنوعی و طبیعی در طراحی محیط داخلی و بیرونی اهمیت بالایی دارد. امروز برای طراحی محیط داخلی خانه و قسمت های مختلف آن از جمله آشپزخانه میتوان از انواع سنگ های دکوراتیو طبیعی و مصنوعی استفاده نمود. مقاومت عالی، زیبایی منحصر به فرد و تنوع هیجان انگیز این محصولات حتما شما را شیفته خود خواهند نمود. اما آیا می دانید بهترین متریال برای نصب سنگ های ساختمانی چیست؟ برای اجرای کاشی، سرامیک، موزاییک و سنگ هایی که در پروسه ساخت یک سازه استفاده می شوند، می توانید از این ماده استفاده کنید. چسب کاشی و سرامیک، متریالی مدرن است که برای نخستین بار در کشور آمریکا اختراع شده است. این ماده انتخابی مدرن برای فضای معماری امروز است. چرا که بر اساس استاندارد های بین المللی و شاخصه های فنی تولید شده است. در ادامه به بررسی این نکته خواهیم پرداخت که چرا باید برای نصب سنگ طبیعی و مصنوعی از چسب کاشی استفاده کنیم. با لئوفیکس همراه باشید. 

سنگ کاشی و سرامیک، تحولی نو در صنعت کاشیکاری

در حدود سال های 1950 میلادی، برای نخستین بار نوعی چسب مقاوم بر پایه سیمان و چند ماده شیمیایی دیگر تولید شد که تحولی عظیم به شمار آمد. پیش از آن کاشیکاری به عنوان یک عنصر بسیار گسترده که ممکن بود در هر محیطی با آن روبرو شویم شناخته می شود. بیش از همه در بناهای تاریخی کشور های مختلف شاهد کاشیکاری بودیم. چرا که ملات سنتی مورد استفاده دارای استاندارد های شیمیایی نبود و تحت نظر یک سازمان خاص تولید نمی شد. بنابراین این امکان وجود دارد که پس از استفاده از ملات سنتی و دوغاب، شاهد سقوط اسلب های کاشی و سرامیک باشیم. اما امروز،با استفاده از متریال نو، می توان کاشیکاری را گسترش داد و با محدودیت های آب و هوایی و آسیب های ناشی از آن هم روبرو نشد. 

کاربرد های چسب کاشی و سرامیک:

✔️ قابلیت نصب انواع سنگ طبیعی بر سطوح مختلف داخلی و بیرونی

✔️ قابلیت نصب انواع سنگ مصنوعی در فضاسازی و طراحی دکوراسیون داخلی و بیرونی

✔️ قابلیت استفاده از محیط آشپزخانه برای نصب سنگ کانتر، اسلب های سطوح مختلف، کفپوش و دیوار پوش 

✔️ امکان نصب انواع کاشی با ساختار های متنوع و در ابعاد مختلف 

✔️ امکان نصب انواع موزاییک پرسلانی فاقد جذب آب

✔️ امکان اجرای کاشیکاری با استفاده از کاشی و سرامیک دارای جذب آب

برای دریافت اطلاعات تکمیلی محصولات، مشاوره سفارش، خرید و استعلام فوری قیمت محصولات با ما در تماس باشید. همچنین می توانید به صورت آنلاین مشاوره تخصصی دریافت کنید.

در چه محیطی می توان از چسب کاشی و سرامیک استفاده نمود؟

◽ در محیط مسکونی، محیط اداری، تجاری و…

◽ انواع کارخانجات و محیط دارای مواد شیمیایی

◽ در استخر و انواع محیط های آب بندی شده 

◽ نمای ساختمان و فضاسازی بیرونی

◽ محیط های مربوط به تولید انواع مواد غذایی

◽ فضای پزشکی و حساس به مواد شیمیایی مانند آزمایشگاه ها

◽ مخازن نگهداری از آب شرب و غیر شرب

آیا نیاز به دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه چسب کاشی و سرامیک دارید؟ برند لئوفیکس بزرگترین ارائه دهنده مشاوره رایگان در زمینه انواع محصولات چسب کاشی و سرامیک به مخاطبان گرامی خواهد بود. 

انواع سنگ مصنوعی را بشناسید:

  1. سنگ کورین
  2. سنگ کوارتز
  3. سنگ های مشابه کوارتز
  4. سنگ اونیکس
  5. سنگ Solid Surface
  6. سنگ سمنت پلاست
  7. سنگ Cultured Marble

بسیاری از انواع سنگ مصنوعی امروزه بر سنگ های طبیعی نیز پیشی گرفته اند. همچنین به دلیل هزینه بسیار مناسب و کاهش میزان استخراج منابع طبیعی، سنگ های مصنوعی مورد توجه مخاطبان و طراحان داخلی قرار دارند. تنوع فوق العاده بالا در طراحی و امکان طراحی سفارشی نیز از مهم ترین ویژگی های سنگ مصنوعی به شمار می آید. 

مشهور ترین سنگ های طبیعی در صنعت ساختمان:

  1. سنگ گرانیت
  2. سنگ مرمریت
  3. سنگ تراورتن

شاید مهم ترین انواع سنگ طبیعی در صنعت ساخت سازه ها را بتوان این 3 مورد دانست. ویژگی های فیزیکی فوق العاده عالی و مقاوم این نوع متریال سنگی در برابر عواملی چون حرارت سبب شده تا کاربرد های گسترده ای داشته باشند. استحکام در برابر مواد شیمیایی، نور، تغییرات دمایی و طول عمر بالا سبب شهرت انواع سنگ طبیعی در نماسازی و طراحی دکوراسیون داخلی شده است. 

آیا میتوان برای همه انواع سنگ ساختمانی از چسب کاشی استفاده نمود؟

پیشنهاد ویژه ما به مخاطبان سنگ های طبیعی و یا مصنوعی، استفاده از مشاوره برند های تولید کننده چسب کاشی و کارخانه تولید کننده سنگ است. با دریافت مشاوره از هر دو طرف می توانید بهترین محصول را از میان چسب های متنوع پیدا کنید. چرا که هر یک از انواع چسب کاشی و سرامیک مناسب برای کاربرد های خاصی هستند. برای نمونه ممکن است نوعی از چسب کاشی متناسب با استخر و سونا باشد و نوع دیگری هم خاصیتی متقابل با این محیط داشته باشد. بنابراین بهترین ایده آن است که ابتدا برند معتبری را انتخاب کنید که قابل اطمینان باشد. چرا که اگر کیفیت چسب کاشی و یا هر نوع ملات دیگر کم باشد، امکان ایجاد  سوانح و سقوط اسلب ها وجود خواهد داشت. 

قیمت چسب کاشی و سرامیک برای نصب سنگ ساختمانی

دقت کنید در بازار متنوع امروز، امکان دارد با محصولاتی بسیار ارزان قیمت و یا بسیار گران قیمت روبرو شوید. بنابراین حتما دقت کافی را به خرج دهید. در خرید مصالح ساختمانی هرگز کیفیت متریال مورد استفاده را قربانی قیمت کم نکنید. چرا که در طولانی مدت ممکن است متریالی مانند کاشی از مکان خود کنده شود و حرکت کند. بنابراین با برند مورد نظر خود تماس بگیرید و درباره مجوز ها، استاندارد ها و قیمت متریال سوال بپرسید. اصولا 2 نوع چسب کاشی و سرامیک برای این نیاز وجود دارد. چسب کاشی و سرامیک پودری و خمیری که هر یک دارای مزایا، خواص و کاربرد های اختصاصی خود هستند. 

لئوفیکس، تولید کننده بهترین چسب کاشی و سرامیک ایران

ما تلاش داریم تا با مهارت مجموعه ای از مهندسان و متخصصان حوزه چسب کاشی و سرامیک، ارائه دهنده برترین نمونه چسب کاشی برای مصارف متنوع باشیم. لئوفیکس، مجموعه ای از افراد حرفه ای، نیروی مجرب و خلاق است که همواره در راستای بهبود فرمولاسیون و تعادل هزینه ها گام بر می دارند. 

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.