دفتر مرکزی  79413-021

مقایسه چسب های کاشی و سرامیک با روش قدیمی (دوغابی)

شرکت لئوفیکس ایران

زندگی در جهان امروز، تفاوت های بسیاری با هر زمان دیگری دارد؛ ملموس ترین آن ها نیز، تجربه هایی هستند که پیش از این برای انسان روی نداده اند. تجربه ی زندگی در محیطی که تماما محصول نبوغ است. المان های مدرن در حوزه صنعت سازه های ساختمانی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند. هنر مدرن کاشی کاری نیز با تمام زیبایی های خود، هرگز از رشد نایستاده است. امروز نیز می توان جلوه های بی نظیری را در قالب کاشی هایی که پیوسته در کنار یکدیگر جای گرفته اند تماشا نمود. اما آیا امروز هم مانند دوران سلجوقی یا قاجار، برای کاشی کاری از شیوه های سنتی استفاده می شود؟  آیا هنوز هم می توان از متریالی چون دوغاب استفاده نمود؟ اصولا این سبک های قدیمی تناسبی با کاشی مدرن امروزی و ساختار آن دارند؟ به عقیده متخصصان این حوزه، چسب های کاشی و سرامیک جایگزینی مناسب برای روش های قدیمی(دوغابی) هستند. چسب کاشی و سرامیک، یکی از دستاورد های جذابی است که همه ی پارامتر های یک اثر مطلوب را در خود گنجانده است. در این متن به جایگزینی روش های قدیمی با چسب کاشی و سرامیک خواهیم پرداخت. با ما در لئوفیکس همراه باشید.

تفاوت و کاربرد چسب های کاشی و سرامیک پودری و خمیری!

چسب کاشی و سرامیک پودری

 این محصول بر مبنای تکنولوژی روز اروپا طراحی و تولید شده است. ساختار شیمیایی محصول به همراه بیش از 40 نوع ماده افزودنی خاص برای بهبود کارایی به کار رفته است. چسب کاشی پودری با مقدار کمی آب مخلوط می شود و نتیجه نهایی ماده ای براق با قدرت چسبندگی بالا خواهد بود. از این چسب برای نصب انواع کاشی در محیط ها و سطوح متنوع استفاده می شود.

چسب کاشی و سرامیک خمیری

چسب کاشی و سرامیک خمیری: این محصول به عنوان متریالی قدرتمند بر پایه رزین های مصنوعی طراحی شده است. فرمولاسیون چسب کاشی و سرامیک خمیری؛ به جهت حفظ سلامت پوست دست طراحی شده است. این محصول خاصیت ارتجاعی ایده آل و قدرت چسبندگی قابل توجهی دارد. از این محصول برای نصب انواع کاشی بر روی سطوح متنوعی چون سنگ، گچ و حتی کاشی استفاده می شود.

ویژگی های چسب های کاشی و سرامیک پودری

  1. مناسب برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک با قابلیت آب بندی
  2. متناسب برای متریال دیگری چون انواع سنگ مصنوعی و موزائیک
  3. مناسب برای پروژه های بازسازی و ساخت از پایه
  4. فرمولاسیون این محصول سبب شده تا در برابر رطوبت عایق باشد
  5. فرآیند چسبیدن کاشی به سطح تا میزان قابل توجهی سریع خواهد بود
  6. متناسب با انواع سطوح از جمله شیشه
  7. امکان استفاده از چسب کاشی و سرامیک پودری در کف، دیوار ها و سطوح بین کابینت
  8. استحکام ایده آل پس از نصب و مقاوم در برابر رطوبت محیطی
  9. OPEN TIME این محصول بین 15 تا بیش از 20 دقیقه است. «بیش ترین زمان میان اجرا و نصب»

بنابراین آیا چسب های کاشی و سرامیک جایگزینی مناسب برای روش های قدیمی نیستند؟ چسب کاشی لئوفیکس،  دارای تنوعی مناسب برای پرفومنس در پروژه های متنوع است. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت محصولات و یا بررسی پروژه از طریق تلفن های تماس و یا شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. امکان مشاوره تلفنی به سبکی جامع و منحصر نیز برای شما فراهم شده است.

نحوه استفاده از چسب های کاشی و سرامیک پودری

در صورتی که قصد استفاده از چسب های کاشی و سرامیک پودری را دارید، پیشنهاد می کنیم مراحل استفاده را به دقت و با وسواس بسیار طی کنید. پیش از هر نکته ای ضرورت دارد تا سطح مورد نظر خود را بررسی کنید و آن را از هر گونه آلودگی و ناسازگاری از جمله گرد و غبار، ذرات اضافی، چربی و..پاک کنید. در حالت کلی هر 4 کیلوگرم از چسب پودری را به همراه یک کیلو آب مخلوط می کنیم. این پروسه به وسیله همزن پیش می رود تا زمانی که به ماده ای خمیری شکل و همگن دست یابیم. اکنون چسب مورد نیاز شما کاملا آماده است. شما کمتر از 30 دقیقه برای استفاده از چسب زمان خواهید داشت. ابزار مورد نیاز شما کاردک شیار دار است. با استفاده از آن می توانید چسب را بر روی سطح اجرا کنید. پیشنهاد می شود که بیش از 50 درصد از سطح پشت کاشی به چسب پودری آغشته شده باشد. عمق شیار هایی که به وسیله کاردک به وجود آمده اند نیز اهمیت دارند. پس از اجرای چسب می توانید اسلب های کاشی را بر روی سطح قرار دهید. با آموزش های تخصصی در لئوفیکس همراه باشید.

محل استفاده چسب های کاشی و سرامیک پودری

  1. این محصول برای نصب انواع کاشی، سرامیک و کاشی پرسلانی بر روی سطوح دیوار قابل استفاده است. در محیط داخلی از جمله اتاق ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام می توان از این محصول به جهت طراحی دکوراسیون استفاده نمود.
  2. چسب پودری بر روی سطوح آجری نیز قابل استفاده است.
  3. این محصول برای طراحی داخلی کف نیز کاملا مناسب است.
  4. استفاده از چسب کاشی پودری هم چنین برای نصب انواع کاشی، سرامیک و سنگ های ساختمانی در محیط بیرونی امکان پذیر خواهد بود.
  5. دقت کنید که اگر سطح مورد نظر شما دارای قیر گونی، آسفالت و یا فرمولاسیون مشابه باشد، باید به کمک پرایمر برای استفاده از چسب کاشی زیرسازی شود.

لئوفیکس؛ ارائه دهنده بهترین چسب کاشی، با فرمولاسیون مدرن و بهبود یافته بر مبنای سلامت محیط زیست و انسان، آماده ارائه برترین خدمات به مخاطبان گرامی خواهد بود. در صورت تمایل به استعلام قیمت فوری چسب کاشی همین حالا با ما تماس بگیرید.

آماده سازی زیر کار چسب های کاشی و سرامیک پودری

  1. سطح زیر کار باید پیش از فرآیند نصب کاشی، تراز و یکسان باشد. بیش ترین ضخامت قابل استفاده برای چسب کاشی بین 1 تا 6 سانتی متر است.
  2. در صورتی که سطح دیوار از متریال گچ باشد، بهتر است رنگ و روغن موجود را بزدایید. سپس اقدام به زیر سازی آن کنید.
  3. دقت کنید که سطح گچی دارای هیچگونه ترک خوردگی، لک و یا ناهمواری نباشد.
  4. در صورتی که سطح نیاز به بازسازی داشته باشد، پیشنهاد می کنیم تا ابتدا به خوبی تراز و یکنواخت گردد.
  5. این امکان وجود دارد تا بر سطوحی که پیش از این نیز کاشی کاری شده اند، از چسب به جهت کاشی کاری مجدد استفاده نمود.

معماران و مهندسان به اتفاق نظر رسیده اند که قدرتمند ترین و مقاوم ترین متریال موجود برای کاشی کاری در فضای ساختمانی امروز، چسب کاشی و سرامیک است. در صورتی که تمایل به خرید چسب کاشی دارید، می توانید پس از دریافت مشاوره تخصصی فروش، اقدام به سفارش و خرید محصول نمائید. لئوفیکس، همراه همیشگی پروژه های ساختمانی خواهد بود.

 

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.