دفتر مرکزی  79413-021

قیمت چسب کاشی و سرامیک چگونه محاسبه می شود؟

شرکت لئوفیکس ایران

تکنولوژی و صنعت، در قرن اخیر سبب خلق راهکار های خلاقانه ای شده اند که بر مبنای علم و دانش نوین به وجود آمده اند. مهم ترین دستاورد های اخیر در صنعت ساختمان سازی، استفاده از استاندارد های بین المللی در تولیدات داخلی کشور ها است. تصور کنید کشور ایتالیا، ژاپن یا ایران برای تولید محصولات حساس و پر اهمیت در حوزه ساخت ساختمان، باید از قوانین و قوائدی مشخص برای همه تولید کنندگان استفاده کنند. بنابراین متریال و موادی استاندارد و متناسب تولید خواهند شد که نیاز‌های امروز ما در صنعت را پاسخگو خواهند بود. یکی از مهم ترین پدید های شیمیایی که طی چند دهه گذشته بازار را از محصولات رقیب خود تهی نموده است و جایگزین آنها شده است، چسب کاشی و سرامیک نام دارد. اما چسب کاشی و سرامیک چیست؟ فرمولاسیون  شیمیایی آن بر چه مبنایی تولید شده است؟ آیا این ماده انتخاب ایده آلی برای به کار گیری در انواع محیط است؟ در فضای باز چطور؟ اصولا قیمت چسب های کاشی و سرامیک چگونه محاسبه می شود؟ در ادامه این مقاله با ما در لئوفیکس همراه باشید، تا به بررسی قیمت چسب کاشی و ویژگی های منحصر آن بپردازیم.

گام نخست، چسب کاشی و سرامیک از کجا پدید آمده؟

بسیاری از علاقه مندان به کاشیکاری، نمی دانند که چسب کاشی در کجا و به چه دلیلی به وجود آمده است. این محصول ابتدا در قاره آمریکا اختراع شده است و دلیل بسیار ساده ای هم برای آن وجود دارد. استفاده از متریال قابل اطمینان، در برابر ملاتی که بدون هیچ فرمولاسیون علمی تولید و استفاده می شده است. نگاهی به کاشیکاری هایی بیاندازید که پیش از چسب کاشی و سرامیک اجرا شده اند. برخی از آن ها در سراسر جهان وجود دارند که حتی یک دهه پایداری خود را حفظ نکرده اند. بنابراین احساس نیاز به متریالی که بتوان انواع اسلب های کاشی و سرامیک را به وسیله آن اجرا نمود به شدت وجود داشته است. چسب کاشی، خواص و ویژگی هایی دارد که شما را از هر نوع ملات و دوغاب سنتی بی نیاز خواهد نمود. این ماده ایستا و پایدار است تا شما با خیالی آسوده، به تزیین محیط داخلی و بیرونی ساختمانی بپردازید. اما مهم ترین نکته ای که باید بدانید، چگونگی محاسبه قیمت چسب کاشی و سرامیک است.

چگونگی محاسبه قیمت چسب کاشی و سرامیک:

این محصول را می توانید در بسته بندی هایی که وزن مشخصی دارند تهیه کنید. اصولا چسب کاشی به 2 صورت در بازار امروز یافت می شود. این محصول ممکن است چسب پودری و یا چسب خمیری آماده مصرف باشد. اصولا چسب های پودری در بسته بندی هایی که می توانند 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم و یا بسیار بیشتر باشند ارائه می شوند. بنابراین شما با تخمین دقیق، می توانید میزان مورد نیاز خود را خریداری کنید. اما چگونه؟ آیا این امکان وجود دارد تا با تخمین متراژ سطح مورد نظر خود، مقدار دقیق چسب را خریداری کنیم؟ برای جلوگیری از خرید بیش از حد نیاز خود، می توانید با یک فرمول ساده این مقدار را تشخیص دهید. قیمت چسب های کاشی بر اساس تنوع محصولات آن متفاوت خواهد بود. در حالت کلی، قیمت این محصولات بر اساس کیلوگرم مشخص می شود. هر بسته 5 کیلوگرمی از یک محصول مشخص قیمت کارشناسی شده و دقیق خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید محصولات،  حتما از راهنمایی و مشاوره کارشناس برند مورد نظر خود استفاده کنید. دریافت اطلاعات تکمیلی می تواند شما را در تجربه یک خرید ایده آل یاری رساند.

انواع چسب های کاشی و سرامیک!

با توجه به آن که این محصول کاربرد های بسیاری دارد، نمی توان انتظار داشت که یک محصول را در هر محیطی و بر روی هر سطحی استفاده نمود. گرچه ماده ای مانند دوغاب سنتی خارج از این قاعده نبوده است و بدون هیچگونه استاندارد علمی برای هر هدفی مورد استفاده قرار می گرفته است. تنوع چسب های کاشی و سرامیک، این بستر را مهیا نموده است تا محصول تخصصی و متناسب با نیاز خود را در حجم ایده آل خریداری کنید. برای نمونه چسب های کاشی و سرامیک برند لئوفیکس، هر یک کاربرد هایی در محیط داخلی و بیرونی دارند. پس از دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان، و پاسخ به سوالاتی که در ادامه خواهیم گفت، می توانید محصول ایده آل را خریداری کنید.

3 سوالی که پیش از خرید چسب کاشی باید از خود بپرسید:

 

  1. چسب کاشی و سرامیک را برای نصب چه متریالی نیاز داریم؟ کاشی، سرامیک، موزاییک، سنگ مصنوعی، تایل شیشه ای و…می توانند با این محصول اجرا شوند. بنابراین به دقت به این سوال پاسخ دهید چرا که نوع اصلی چسب را مشخص خواهد نمود.
  2. فرایند اجرا در محیط داخلی خواهد بود و یا محیط بیرونی؟ چسب های کاشی و سرامیک قابلیت اجرا در کفپوش محیط داخلی، کفپوش محیط بیرونی، دیوار پوش محیط داخلی و دیوارپوش محیط بیرونی را خواهند داشت.
  3. محیط جغرافیایی ما چگونه است؟ آیا در یک محیط مرطوب زندگی می کنیم؟ اگر محیط زندگی شما و فضایی که قصد دارید در آن کاشیکاری انجام دهید خشک، سردسیر و یا گرمسیر است باید محصول متفاوتی را خریداری کنید.

خرید چسب کاشی و سرامیک

با پاسخ به این سوالات و مشخص شدن نیاز شما توسط کارشناسان، امکان تخمین قیمت چسب کاشی نیز به سهولت وجود خواهد داشت. برند لئوفیکس، بهترین تولید کننده چسب کاشی و سرامیک در ایران، قابلیت سفارش و خرید اینترنتی محصولات و ارسال فوری به تمام نقاط ایران عزیر را برای شما عزیزان فراهم نموده است. اگر قصد خرید چسب کاشی و سرامیک را دارید، با لئوفیکس همراه باشید. 

لئوفیکس، در مسیر توسعه صنعت و علم

تیم لئوفیکس، تولید کننده انواع چسب های کاشی و سرامیک، با شناخت نیاز های مخاطبان در داخل ایران و با الهام از خطوط تولید مدرن در اروپا، تلاش دارد تا محصولی ماندگار و مستحکم را به شما عزیزان ارائه دهد. اگر اطلاعاتی در زمینه چسب کاشی، چگونگی خرید چسب کاشی و یا قیمت چسب کاشی و سرامیک ندارید، پیشنهاد میکنیم همین امروز از طریق تلفن های تماس با مشاوران متخصص ما در ارتباط باشید.

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.