دفتر مرکزی  79413-021

معرفی چسب های کاشی و سرامیک لئوفیکس با تکنولوژی روز دنیا

شرکت لئوفیکس ایران

آنچه می تواند یک برند را از سایرین متمایز سازد، شیوه پیاده سازی الگوریتم های مشابه است. زمانی که نام برند لئوفیکس به میان می آید، در ذهن بسیاری از افراد اصالت محصول نقش می بندد. لئوفیکس، برندی نوظهور است و اولویت نخست آن، به کار گیری نبوغ مهندسان و استفاده از پتانسیل های تولید عمده محصولات صنایع ساختمان است. ادعایی راستین خواهد بود زمانی که از تکنولوژی روز دنیا سخن گفته می شود. برند چسب کاشی، سرامیک، موزائیک و پرسلان لئوفیکس، با راه اندازی خط تولید مدرن، گامی جدی در مسیر تحول برداشته است. این برند تلاش نموده است تا محصولاتی متنوع و کاربردی را در لیست انواع چسب کاشی و سرامیک خود بگنجاند. محصولاتی که از به کارگیری مواد خام و متریال اولیه درجه یک خلق شده اند و در دسترس مخاطبان قرار دارند. هم چنین آموزش کامل استفاده از چسب کاشی و سرامیک در وب سایت و شبکه های اجتماعی این برند قرار گرفته است. در این مقاله سعی داریم به بررسی انواع چسب کاشی لئوفیکس بپردازیم. با ما همراه باشید.

مزایای چسب های کاشی و سرامیک برند لئوفیکس

✔️ این محصولات بر اساس استاندارد های ملی ایران از جمله 12494 تولید شده اند

✔️ بهره گیری از معیار های استاندارد های بین المللی از جمله 12494EN اروپا

✔️ طراحی شده بر اساس فرمولاسیون مدرن و مورد تائید سازمان های مربوطه

✔️ عایق رطوبت و مقاوم در برابر آب

✔️ مقاوم در برابر عوامل مختلف از جمله حرارت و آسیب های ناشی از آن

✔️ قدرت چسبندگی بسیار بالا و استحکامی بی نظیر

✔️ مناسب برای کاشیکاری در محیط داخلی و بیرونی ساختمان

✔️ متناسب برای انواع سطوح و انواع شرایط محیطی

✔️ سهولت فراوان در اجرا

✔️ سرعت عالی در چسبندگی

✔️ سبک، ایده آل، ماندگار و منحصر

✔️ تولید شده در رنگ های خاکستری و سفید

برند لئوفیکس، ارائه دهنده انواع چسب کاشی پودری، چسب کاشی خمیری، پرسلان و…در حجم عمده و قیمت مناسب به مخاطبان گرامی خواهد بود. در صورت نیاز به سفارش کالا با ما تماس بگیرید.

چسب های کاشی و سرامیک برند لئوفیکس سازگار با محیط زیست

انواع چسب کاشی برند لئوفیکس به گونه ای طراحی و تولید شده اند تا در محدوده مواد خطرناک برای سلامت محیط زیست نباشند. استاندارد های داخلی و بین المللی تاکید بسیاری بر کاهش خطرات استفاده از محصولات صنعتی و شیمیایی دارند. این محصول بر اساس فرمولاسیون شیمیایی مورد تایید سازمان های محیط زیست تولید می شود. متریال اولیه، مواد خام و مواد افزودنی همگی دارای استاندارد های متناسب هستند. هم چنین بسته بندی های محصول در میان مواد آسیب رسان جای نمی گیرند. بنابراین با خیالی آسوده با لئوفیکس همراه باشید. مهندسان و متخصصان ما تلاش نموده اند تا تمامی پروتکل ها و الگوریتم های فنی را به بهترین شکل ممکن، در پیاده سازی عملیات تولید به کار گیرند. چسب کاشی و سرامیک لئوفیکس در میان محصولاتی ایمن و سالم می گنجد. با این وجود محصولات شیمیایی باید از دسترس کودکان و مواجهه با چشم یا بلعیده شدن حفظ شوند.

محصولات برند لئوفیکس

1. چسب پودری لئوفیکس«LEOFIX 7000»

این محصول به عنوان چسب پودری آماده برای مصرف و قابل استفاده در کف و دیوار ها شناخته می شود. انواع کاشی، سرامیک و پرسلان را می توان با استفاده از این محصول نصب نمود. میزان آب مصرفی در چسب پودری 7000 بسیار کم و میزان استحکام آن در بالاترین میزان است. از افزودنی های خاص و ترکیبات شیمیایی مجاز به جهت بهبود کارایی و کارپذیری محصول استفاده شده است. هم چنین قابلیت استفاده برای نصب انواع سنگ طبیعی را دارد.

2. چسب پودری لئوفیکس«LEOFIX 8000»

در تولید این محصول از انواع پلیمر های هیدروفوبیک و مواد معدنی به جهت تقویت ساختار و افزایش چسبندگی استفاده شده است. چسب پودری 8000 لئوفیکس، 3 درصد جذب پائین در فضاهای داخلی و بیرونی خواهد داشت. هم چنین در محیط غوطه در آب نیز مقاومت بی نظیری دارد.

3. چسب پودری لئوفیکس«LEOFIX 9900»

چسب پودری 9900 لئوفیکس، محصولی ایده آل برای محیط دارای سیستم گرمایش از کف خواهد بود. اسلب های کاشی متنوع از سایز 2.2 تا 150.300 سانتی متری را می توان به کمک این نوع چسب کاشی منحصر نصب نمود. انواع فیلر های ویژه با دانه بندی منظم، پلیمر های پودری و افزودنی های خاص در ترکیب این محصول به جهت بهبود مشخصات فیزیکی و شیمیایی به کار رفته اند.

لئوفیکس تولید کننده بهترین چسب های کاشی، سرامیک، پرسلان و اسلب

برند های بسیاری مدعی تولید بهترین محصول و به کار گیری جذاب ترین فرمول شیمیایی هستند. نکته ارزشمند برند لئوفیکس، به کار گیری نبوغ مهندسان و متخصصانی است که این برند را به سوی استاندارد های بین المللی پیش می برند. لئوفیکس، با استفاده از متریال منحصر، کاهش مصرف آب، بهبود ساختار ها در راستای سلامت محیط زیست و حفظ تعادل در هزینه ها؛ برندی محبوب برای مصرف کنندگان خواهد بود همچنین قدرت استثنائی در اتصال و چسبندگی، استحکام بالا پس از خشک شدن چسب و مقابله با عواملی چون رطوبت و نم محیط، در بالاترین میزان ممکن خواهند بود. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره تخصصی و جامع دارید، مشاوران ما به تمامی سوالات شما در خصوص استعلام قیمت، بررسی پروژه ها و یا سایر موارد پاسخ خواهند داد. در صورتی که نیاز به چسب کاشی، سرامیک، پرسلان و اسلب دارید، پیشنهاد می کنیم بهترین چسب کاشی موجود در ایران زیبا را به کار گیرید.

چرا باید لئوفیکس را انتخاب کنیم؟

  1. بهره مندی از قوی ترین چسب کاشی ایران
  2. استفاده از خدمات پس از فروش ایده آل
  3. هزینه های مناسب و امکان سفارشات اینترنتی عمده از سراسر ایران
  4. ارائه مشاوره فوق تخصصی و جلسات منظم با مخاطبان
  5. این برند بر اساس ریز ترین جزئیات استاندارد های ملی طراحی شده است
  6. استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها در تولید و بسته بندی
  7. بسته بندی شکیل و متناسب با محصول
  8. ارائه فیلم های آموزشی در اینستاگرام رسمی لئوفیکس و آپارات لئوفیکس
  9. امکان استعلام فوری قیمت محصولات برای مخاطبان

آیا نیاز به سفارش و خرید محصولات برند لئوفیکس را دارید؟ از طریق وب سایت و یا تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید. لئوفیکس، همراه همیشگی پروژه های ساخت سازه ها خواهد بود.

 

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.