دفتر مرکزی  79413-021

ویژگی ها و کاربرد چسب کاشی و سرامیک

شرکت لئوفیکس ایران

امروز که در ساختمان های مختلف سطح شهر قدم بر می دارید، شاهد هنرنمایی چشم گیری به وسیله کاشی کاری خواهید بود. این هنر از قرن های پیش برای زیباسازی محیط به کار گرفته شده است. امروز نیز کاشیکاری فرآیندی است که با استفاده از تایل هایی با طراحی و رنگ آمیزی جذاب، همواره جلوه های منحصری را خلق نموده است. مهم ترین عنصری که طی فرآیند کاشیکاری به آن نیاز خواهید داشت، محصولی برای نصب اسلب های کاشی به دیواره و یا کف ساختمان است. محصولی که برای هر نوع محیطی مناسب باشد و ویژگی های ایده آلی را ارائه دهد. برای نمونه چسب کاشی و سرامیک، در جهان مدرن امروز جایگزینی حرفه ای برای مواد سنتی شده است. اما آیا ویژگی ها و کاربرد چسب کاشی و سرامیک را می دانید؟ در این مطلب از سری مقاله های لئوفیکس با ما همراه باشید.

ترکیبات چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک، ترکیبی منحصر و قدرتمند از مواد شیمیایی و آلی است. برای نمونه ماسه ریز و سیمان پورتلند غیر آلی؛ موادی هستند که برای افزایش قدرت چسبندگی در ترکیب چسب کاشی و سرامیک و پرسلان به کار می روند. هم چنین بسیاری از مواد افزودنی چسب دار، به جهت بهبود کاربرد های محصول به کار گرفته شده اند. انواع پودر ها و فیلر های مخصوص با دانه بندی طبقه بندی شده و منظم پزولان نیز سبب ایجاد خواصی ویژه در چسب کاشی شده اند. علاوه بر این ها انواع پلیمر های پودری به عنوان مبنای چسب های کاشی و سرامیک به کار رفته اند. در ترکیب این محصول از انواع افزودنی ها برای کاهش میزان مصرف آب به کار رفته است. فرمولاسیون بسیار جذاب این محصول سبب شده تا ویژگی های چسب کاشی، بر بسیاری از مواد مشابه به جهت نصب اسلب ها مقاوم تر و کارپذیر تر باشد. در ادامه با ما در لئوفیکس؛ همراه همیشگی پروژه های ساختمانی، همراه باشید.

چسب کاشی و سرامیک مصلحی پر کابرد و به صرفه

در میان مصالح ساختمانی، آنچه سبب تمایز یک محصول مشابه با سایرین خواهد بود، کاربرد ها و شیوه خاص تولید آن است. چسب کاشی، متریالی مدرن است که بر اساس فرمولاسیون شیمیایی و آلی طراحی شده است. این ماده نوین، علاوه بر آن که برای نصب انواع کاشی، سرامیک و پرسلان ایده آل است، به جهت نصب انواع سنگ های ساختمانی هم استفاده می شود. کاربرد های گسترده آن از داخل محیط ساختمانی به بیرون و حتی نصب نما یا کف پوش بیرونی می رسند. بر اساس خلاقیت پیمانکار، می توان کاشی را مبدل به المانی منحصر برای زیباسازی محیط نمود. چرا که چسب کاشی امکان فرآیندی بسیار زیبا و صیقلی را برای شما فراهم نموده است که در برابر متریال سنتی ظاهر بهتری خواهد داشت. این محصول با دوام و ماندگار است به گونه ای که می توانید با خیالی آسوده در پروژه های بزرگ و بین المللی از آن استفاده کنید.

مزایای چسب های کاشی و سرامیک

◽ انعطاف پذیری بسیار بالا

◽ چسبندگی استثنائی

◽ مقاومت در برابر رطوبت

◽ مقاوم به نفوذ آب

◽ قابلیت ظریف کاری

◽ سبک و دارای قدرت الاستیسته در برابر بسیاری از فشار ها و ضربات ناگهانی

◽ دارای تنوع رنگی؛ سفید، خاکستری و..

◽ ضخامت بسیار کم در هنگام استفاده

◽ ظاهر بسیار زیبا پس از اجرا

◽ محصولی به صرفه و مناسب

◽ اجرای این محصول بسیار آسان است

آیا تمایل به سفارش و خرید چسب کاشی و سرامیک برند لئوفیکس را دارید؟ شما عزیزان می توانید از طریق تلفن های تماس، مشاوره ای جامع و تخصصی را به صورت رایگان دریافت کنید. همین حالا با ما تماس بگیرید تا از تمامی جزئیات خرید محصول اطلاع یابید.

مزایای چسب های کاشی و سرامیک پودری

✔️ مناسب برای نصب انواع کاشی و سرامیک که دارای خاصیت جذب آب هستند

✔️ مقاومت بالا در برابر فشار و ضربات

✔️ محصولی عالی برای ساخت کف پوش

✔️ امکان اجرای محصول بر روی کاشی های قدیمی

✔️ پس از نصب، رنگ سطوح تعییر نخواهد نمود

✔️ قابلیت نصب انواع موزائیک، سنگ های طبیعی و سنگ های مصنوعی

✔️ فرمولاسیونی اصلاح شده در راستای بهبود کارایی و مقاومت

✔️ زمان باز محصول در میان 15 دقیقه تا بیش از 30 دقیقه است

✔️ متناسب برای نصب کاشی ها در سرویس بهداشتی و حمام

✔️ مناسب برای نصب کاشی های بین کابینتی

✔️ مناسب برای استفاده در محیط مرطوب

برند لئوفیکس، به عنوان تولید کننده قوی ترین چسب کاشی ایران؛ آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

 

نحوه اجرای چسب های کاشی و سرامیک

آنچه در این مورد اهمیت دارد، زیر سازی مناسب سطح، آماده سازی چسب کاشی و اجرای اصولی آن است. بر همین مبنا ابتدا سطح را از هر گونه آلاینده و چربی پاک کنید. سطح باید تراز و صاف باشد. ناهمواری های سطوح را از بین ببرید و سطحی سالم و خشک را مهیا کنید. سپس برای استفاده میزان مناسبی از چسب پودری را به همراه آب، در میکسر مخلوط کنید. اگر نمی دانید که چگونه می توان چسب پودری و آب را مخلوط نمود، می توانید ویدیوهای آموزشی را در صفحه رسمی اینستاگرام لئوفیکس و یا در آپارات لئوفیکس تماشا کنید. پس از مهیا نمودن چسب، شروع به اعمال چسب بر سطح و سپس نصب تایل های کاشی کنید. دقت کنید که این فرآیند تخصصی و نیازمند دقت و برنامه ریزی دقیق است. چرا که اگر میزان زیادی از چسب را مخلوط کنید و سطح شما برای امروز و این لحظه به پایان رسیده باشد، چسب باقی مانده بی مصرف خواهد شد. بنابراین با اصول مشخص کار کنید و مقدار مورد نیاز خود را از پیش تخمین بزنید.

قابلیت ضد آب بودن چسب های کاشی و سرامیک

آیا این سوال به ذهن شما رسیده است که در محیطی با میزان رطوبت بالا مانند مناطق شمالی از چه نوع محصولی برای نصب کاشی ها استفاده کنیم؟ دقت کنید که در هر نقطه ای از کشور حتی با میزان رطوبت پائین، کاشیکاری در سرویس ها و حمام مورد استفاده قرار می گیرد. این مکان نیز دارای رطوبت است. بنابراین متریال مناسب برای کاشیکاری، باید در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد. چسب کاشی و سرامیک برند لئوفیکس، به گونه ای طراحی و مهندسی شده است تا پس از خشک شدن، در برابر این عوامل آسیب رسان مقاومتی بی نظیر داشته باشد. اصولا چسب کاشی و سرامیک در برابر رطوبت، مقاومت بالایی دارد. بنابراین محصولی مناسب برای محیط داخلی و بیرونی حتی با میانگین بارش بیش از حد متوسط خواهد بود. بسیاری از انواع چسب کاشی مناسب برای کاشی کاری در استخر، آب نما، سونا و جکوزی طراحی شده اند.

قدرت چسبندگی بالاتر با چسب های کاشی و سرامیک

فیلر های پودری و پلیمر ها، در کنار موادی که پیش از این نیز گفته شده است، سبب شده اند تا چسبندگی قابل توجهی در این محصولات ایجاد شود. چسبندگی، بزرگ ترین المانی است که چسب کاشی و سرامیک به همراه دارد. چسبندگی بالای این محصول، سبب شده است تا امروز در سطح جهان و به ویژه در کشور های اروپایی، برای کاشیکاری و زیباسازی هر نوع محیطی این ماده را جایگزین شیوه های قدیمی کنند. استاندارد های جهانی؛ به توافق رسیده اند که چسب کاشی و سرامیک امروز به عنوان ماده ای متناسب با نیاز ها و سلامت محیط زیست و سلامت انسان تولید شده است. این ماده در آزمایشگاه ها تست شده است تا چسبندگی خود را به اثبات برساند. بنابراین اگر گزینه هایی در پیش روی شما هستند، چسب کاشی و سرامیک برند لئوفیکس جذاب ترین انتخاب شما خواهد بود.

برند لئوفیکس یک برند نوپا به عنوان تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک و تایل ها در صنعت ساختمان است که تمام تلاشش ارائه بهترین کیفیت در رده استانداردهای جهانی و همینطور استانداردهای ملی کشور این است که به واسطه تکنینک تولید و همچنین حجم و ظرفیت تولید بالایی که دارد قیمت را در سطح قابل قبولی نگه دارد.